Перегляд за Автор "Hancheva Vladyslava"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз діючого програмно-методичного забезпечення ДЮСШ у системі освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Ганчева Владислава; Hancheva VladyslavaУ статті розглядається проблема програмного забезпечення навчально-тренувального процесу юних спортсменів, які підпорядковані позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки України. Одним із важливих завдань роботи ДЮСШ, СДЮШОР та ШВСМ є підготовка висококваліфікованих спортсменів. Сучасний рівень спортивних досягнень вимагає чіткого планування й організації навчально-тренувального процесу та цілеспрямованої багаторічної підготовки спортсменів, особливо це стосується дитячо-юнацького спорту, який є основою майбутніх досягнень представників України на змаганнях найвищого рівня.Документ Вплив координаційних вправ на розвиток уваги студентів на заняттях з фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Харченко Роман; Kharchenko Roman; Леоненко Андрій Васильович; Leonenko Andrii Vasylovych; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Гончаренко Ольга Миколаївна; Honcharenko Olha Mykolaivna; Жуков Олександр Володимирович; Zhukov Oleksandr VolodymyrovychВ основу даної статті покладено припущення, що природною основою координаційних здібностей є властивості нервової системи, індивідуальні варіанти будови кори головного мозку, ступінь зрілості її окремих областей, рівень розвитку і збереження сенсорних систем, продуктивність психічних процесів, темперамент, характер, здатність регулювати емоційний стан. Дане дослідження показує, що позитивний фон для коригування уваги можуть створювати вправи для розвитку координаційних здібностей, тому що такі вправи сприяють збільшення стійкості нервової системи. Проведене дослідження дозволило виявити відмінності між показниками уваги студентів до та після застосування на заняттях з фізичного виховання комплексу координаційних вправ.Документ Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ даній статті визначено сутність та зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено функціонування цілісної системи фізичного виховання та оздоровлення в сучасному закладі середньої освіти; проаналізовано зарубіжний досвід управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах середньої освіти. Уточнено поняття «здоров'я», «спосіб життя», «фізична культура», «фізична культура школяра»; подальшого розвитку набуло трактування сутності поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність».Документ Організаційно-методичні умови проведення самостійних занять фізичними вправами зі студентами-першокурсниками(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коломієць Андрій; Kolomiiets Andrii; Гончаренко Ольга Миколаївна; Honcharenko Olha Mykolaivna; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychМетою даної статті є розробка та впровадження науково-обґрунтованої системи самостійних занять фізичними вправами з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку студентів-першокурсників ЗВО. Якісна характеристика рівня фізичної підготовленості показала, що використання запропонованих організаційно-методичних умов проведення самостійних занять фізичними вправами за всіма тестами забезпечило досягнення найвищих нормативів фізичної підготовленості.Документ Проблеми та перспективи профілізації учнів за спортивним напрямом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Ганчева Владислава; Hancheva VladyslavaПрофілізація учнів за спортивним напрямом у сучасній системі освіти може стати запорукою формування гармонійної особистості з досить високим рівнем розвитку фізичних якостей школярів, відповідним рівнем інтелекту та почуттям патріотизму. Нинішній стан фізичного виховання у школі не забезпечує повною мірою підготовку здорового та вихованого члена суспільства, який би міг обирати майбутній фах завдяки профільному спрямуванню під час навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано підхід до впровадження спецкурсів за спортивним напрямом у навчальний процес школярів.