Перегляд за Автор "Haletskyi Serhii"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Галецький Сергій; Haletskyi SerhiiАвтором досліджено сучасні погляди на проблему вимірювання якості й результативності формування комунікативної компетентності фахівців. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених, зокрема О. В. Безкоровайної, М. Н. Вятютнєва, Н. Кипиченко, І. Є. Клак, О. Корніяки, С. Мартиненко, Л. М. Мороз, М. М. Радишевської, Г. Рурік, О. Ф. Усик, S. Savignon та інших. Розглянуто компетентнісний, лінгвістичний та системний підходи до вимірювання якості й результативності досліджуваного процесу. Сформульовано ключові (еталонні) критерії та відповідні їм показники результативності процесу професійної підготовки майбутніх фахівців: пізнавальний, мотиваційний, діяльнісний. Доведено, що означена система критеріїв і показників співвідноситься з підходом ЮНЕСКО ICT-CFT щодо структури ІКТ-компетентності вчителів.Документ Модель формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Галецький Сергій; Haletskyi SerhiiУ статті обґрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виділено структурні блоки моделі: цільовий, концептуальний, організаційний, змістовий, методичний і результативний. Описано етапи (змістовий компонент), форми (організаційний компонент), методи (методичний компонент) упровадження означених підходів у процес професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Зазначено, що разом із критеріями, показниками і рівнями сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій, очікуваний результат (зростання рівня комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов) утворюють результативний компонент моделі.Документ Структура комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Галецький Сергій; Haletskyi SerhiiУ статті обґрунтовано необхідність структурування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов, виділено основні чинники: компетентність як науково-педагогічну категорію; компетентність загалом і комунікативну компетентність; іншомовну комунікативну компетентність, яка потребує порівняльного аналізу всередині своєї структури. Проведено аналіз наукових джерел із проблеми структурування комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Представлено структуру комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у сукупності таких компонентів: цілемотиваційного, когнітивно-лінгвістичного, процесуально-технологічного, рефлексивно-оцінного.