Перегляд за Автор "Halash Marharyta Ihorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання особливостей виховання дітей-сиріт(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Галаш Маргарита Ігорівна; Halash Marharyta IhorivnaУ статті висвітлюються ключові аспекти особливостей виховання дітей-сиріт в закладах освіти України. Досліджено чинники поширеності цього явища в нашій державі; особливості психологічного стану обраної категорії дітей. Визначено та обґрунтовано теоретико-методологічні основи виховання дітей-сирі дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку – інтелектуальними порушеннями.Документ Особливості соціальної адаптації дітей-сиріт з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Галаш Маргарита Ігорівна; Halash Marharyta Ihorivna; Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana VolodymyrivnaОб’єктом дослідження є соціальна адаптація дітей-сиріт з інтелектуальними порушеннями. Предмет – особливості соціальної адаптації дітей-сиріт з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель психолого-педагогічного супроводу соціальної адаптації дітей-сиріт з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня важкості. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні основи виховання дітей-сиріт: історію сирітства як соціальної проблеми, особливості соціальної адаптації дітей-сиріт як психолого-педагогічної проблеми, специфіка соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами. У другому розділі розроблено та обґрунтовано методику вивчення соціальної адаптації дітей-сиріт з легким ступенем інтелектуальних порушень до соціального середовища: критерії, показники, інструментарій, подано характеристику рівнів соціальної адаптації обраної категорії дітей, представлено результати констатувального етапу дослідження. У третьому розділі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель соціальної адаптації дітей-сиріт із легким ступенем інтелектуальних порушень, результати її експериментального впровадження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., м. Суми); Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи розвитку» (18 червня 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 93 сторінки, з них – 82 сторінки основного тексту, 19 рисунків, 5 таблиць, 69 джерел.