eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Haida Ihor"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема
    (2024) Гайда Ігор; Haida Ihor
    У статті обґрунтовано основні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва у сучасних закладах вищої освіти, що передбачають реалізацію інтенсивних шляхів удосконалення освітньо-мистецького процесу, збагачення сценічно-концертних форм підготовки магістрантів, гармонійно-раціональне узгодження наукової, освітньої й практично-творчої діяльності. Наголошено, що процеси, які відбуваються у сфері культури і мистецтва, вимагають від майбутніх фахівців застосування нестандартних рішень та фахових вмінь гнучко діяти в сучасних динамічних умовах, що обумовлює пошук ефективних методів і прийомів мистецького навчання, активного застосування інноваційних освітніх технологій. Зазначено, що головною метою діяльності закладів вищої освіти є підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг. Акцентовано, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців реалізується в ході гармонійної взаємодії напрямів професійної підготовки, взаємозв’язку музично-теоретичної і наукової інформованості та музично-виконавських і дослідницько-пошукових умінь, гнучкості, варіативності й багатогранності науково-методичного забезпечення. Доведено, що надважливе значення для якісної професійної підготовки майбутнього магістра з музичного мистецтва має формування умінь і навичок фахової діяльності, способів та прийомів ефективного вирішення професійних завдань.
  • Документ
    Мистецтво дизайну та його роль у формуванні творчого потенціалу особистості в університетській освіті європейських країн
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Попович Наталія; Popovych Nataliia; Гайда Ігор; Haida Ihor
    Стаття присвячена актуальній проблемі обґрунтування ролі мистецтва дизайну у формуванні творчого потенціалу особистості.Підкреслено, що мистецтво дизайну в Україні спрямована на задоволення естетичних потреб особистості, відновлення національних культурних традицій і збагачення творчого потенціалу, відтворення інтелектуального духовного потенціалу нації, вихід українського мистецтва дизайну на світовий рівень, на забезпечення ринку праці компетентними висококваліфікованими фахівцями‐дизайнерами. На прикладі досвіду університетської освіти європейських країн, зокрема Данії, акцентовано, що діалектичний взаємозв’язок естетичного і художнього компонентів у творчості дизайнера забезпечується можливостями мистецтва концентрувати спеціальну сферу діяльності.Перспективу подальших розвідок окреслено у напрямі всебічного дослідження питань взаємозв’язку та взаємообумовленості впливу мистецтва дизайну на збагачення професійно‐особистісного досвіду майбутніх фахівців.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук