Перегляд за Автор "Hadetska Zoia Mytrofanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CRM-системи як засіб автоматизації бізнес-процесів торговельного бізнесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Гадецька Зоя Митрофанівна; Hadetska Zoia MytrofanivnaСтаття присвячена проблемам використання CRM-систем для ефективного ведення та автоматизації бізнес-процесів торговельного бізнесу. CRM означає «управління взаємовідносинами з клієнтами» і відноситься до всіх методів, інструментів і технологій, які використовує торговельний бізнес для розвитку, утримання і залучення клієнтів. Проаналізовано основні функції, які виконує така CRM-система, розглянуто основні модулі системи, переваги та недоліки у використанні таких систем. Проведений аналіз рейтингу CRM-систем для автоматизації бізнес-процесів торговельного бізнесу. Дослідження виявило, що серед CRM-систем лідером опитування у 2023 році став програмний засіб SalesDrive. За висновками експертів, SalesDrive якісна, проста у використанні та налаштуванні українська розробка, має модулі інтеграції з іншими сервісами та інтернет-ресурсами, та орієнтована на потреби інтернет-магазинів та інших торгівельних компаній. Досліджено основні етапи впровадження CRM-систем.