eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Furdylo Mariia Serhiyivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Фурдило Марія Сергіївна; Furdylo Mariia Serhiyivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna Varuzhanivna
    Об’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методологічні основи формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку, дано визначення основних понять, розкрито особливості процесу формування ціннісного ставлення до об’єктів природи учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії, показники та методики визначення стану сформованості ціннісного ставлення до об’єктів природи, обґрунтовано й розкрито педагогічні умови сформованості ціннісного ставлення до об'єктів природи учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку. Запроваджено програму з формування ціннісного ставлення до об’єктів природи в процесі позаурочної діяльності та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» матеріали (24 листопада 2021 року, м. Суми); Матеріали магістерського дослідження висвітлені в 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 89 сторінок, з них – 75 сторінки основного тексту, 4 рисунків, 5 таблиці, 85 джерела.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук