Перегляд за Автор "Frolenkova Nadiia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Контент-аналіз дефініції «освітня програма» у просторі українського дошкілля(2015) Фроленкова Надія Олександрівна; Frolenkova Nadiia OleksandrivnaПорушено актуальну проблему змісту дошкільної освіти з метою здійснення контент-аналітичного дослідження поняття «освітня програма» задля встановлення його сутності та конкретизації. У процесі роботи застосовано якісно-кількісний метод – контент-аналіз, розкрито його особливості проведення за п’ятьма етапами. Серед досліджуваного масиву визначень виокремлено п’ять стійких структурних компонентів поняття «освітня програма»: родовий, дидактично-категорійний, компонент спрямованості на вікові та індивідуальні особливості, компонент результату, які розкривають сутність категорії та її категорійні ознаки. Урахувавши результати дослідження, уточнено сутність поняття «освітня програма» в контексті змісту дошкільної освіти.Документ Перехід дошкільних навчальних закладів України до діяльності за нових соціокультурних умов(2016) Фроленкова Надія Олександрівна; Frolenkova Nadiia OleksandrivnaЗдійснено організаційно-педагогічне обґрунтування переходу дошкільних навчальних закладів України до діяльності за нових соціокультурних умов. Задля досягнення поставленої мети застосовано методи дослідження – проблемно-цільовий і порівняльний – для аналізу, зіставлення, узагальнення, систематизації, інтерпретації досліджуваних матеріалів. Розглянуто пріоритетні принципи освіти, відповідно до яких передбачено оновлення змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку на засадах його диференціації та інтегрування під кутом особистісно орієнтованого, компетентнісного й діяльнісного підходів. Охарактеризовано різні види програмового забезпечення дошкільних навчальних закладів України та констатовано їх загальну спрямованість відповідно до змісту освіти. Обґрунтовано відповідність прогресивним напрямам реформування змісту дошкільної освіти України в межах положень її державного стандарту.