Перегляд за Автор "Fomin K. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Фомін К. В.; Fomin K. V.У статті, за результатами вивчення теоретичних джерел, розкрито стан дослідженості підготовки вчителя початкової школи до діалогічного навчання. З’ясовано основні теоретичні підходи щодо обґрунтування актуальності, різних аспектів підготовки вчителя до діалогічної діяльності, діалогу в освітньому процесі. Виявлено міждисциплінарні зв’язки дослідження підготовки фахівця до діалогічної взаємодії, сутнісні особливості різних видів діалогу та його значущість в особистісному розвитку й становленні учня. Незважаючи на те, що на теоретичному рівні науковці розглядають різні аспекти підготовки фахівця до діалогічного навчання, немає цілісного дослідження з проблеми підготовки вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів. Виокремлено пріоритетні напрями подальших досліджень з цієї актуальної проблеми.