Перегляд за Автор "Filon L. H."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання творчих завдань та задач підвищеної складності задля надолуження освітніх втрат учнівства з математики(ФОП Цьома, 2023) Лук’янова С. М.; Lukianova S. М.; Філон Л. Г.; Filon L. H.Розглянуто можливості надолуження освітніх втрат учнівства з математики через використання творчих завдань та задач підвищеної складності. Наведено рекомендації до їх використання у навчальному процесі.Документ Літні математичні школи: історія, сьогодення, перспективи розвитку(2015) Філон Л. Г.; Filon L. H.У роботі розглянуто історичний аспект та перспективи розвитку літніх математичних шкіл, їх можливості у формуванні творчого потенціалу учнів.Документ Розвиток пізнавальної самостійності учнів під час навчання математики на профільному рівні(ФОП Цьома С. П., 2020) Філон Л. Г.; Filon L. H.У роботі розглянуто значення та функції самостійної роботи учнів у профільному навчанні математики. Запропоновано способи її організації з урахуванням професійної спрямованості навчання. Зазначено, що вмотивована та спланована самостійна робота учнів класів фізико-математичного профілю сприяє розвитку їх пізнавальної самостійності.Документ Інтерактивні методи навчання як засіб активізації розумової діяльності учнів на уроках математики в умовах дистанційної освіти(ФОП Цьома, 2023) Філон Л. Г.; Filon L. H.; Іваненко М. О.; Ivanenko M. O.У роботі розглянуто використання інтерактивних методів навчання в контексті дистанційної освіти та їхній вплив на розвиток інтелектуальних здібностей учнів. Проаналізовано напрямки, які дозволяють активно залучати учнів до навчального процесу, та наголошено на ролі інтерактивності задля розвитку критичного мислення учнів.