Перегляд за Автор "Fefilova T. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання способу математичного моделювання в початковому курсі математики під час розв’язування задач(2015) Фефілова Т. В.; Fefilova T. V.; Андраш К. С.; Andrash K. S.У статті обґрунтована доцільність використання способу моделювання під час розв’язування задач на уроках математики в початковій школі. Моделювання виконує провідну роль у формуванні умінь розв’язувати задачі. Процес моделювання сприяє розвитку теоретичного мислення молодших школярів, вчить абстрагуванню, конкретизації. У ході моделювання у дітей удосконалюються такі загальні прийоми розумової діяльності, як аналіз, синтез та порівняння, що сприяють більш продуктивній навчальній діяльності молодших школярів. Авторами показано етапи моделювання простих задач за допомогою різних моделей.Документ Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ(2014) Дубяга С. М.; Dubiaha S. M.; Шевченко Юлія; Shevchenko Yuliia; Фефілова Т. В.; Fefilova T. V.У статті узагальнюються теоретичні засади розвитку творчих здібностей майбутніх учителів, наводяться шляхи формування творчої індивідуальності студентів через організаційні форми і прийоми навчання студентів у ВПНЗ. Одним із завдань вузівської підготовки майбутніх учителів є розвиток їхніх творчих здібностей, нестандартного мислення, формування вмінь та навичок здійснювати в майбутньому навчально-виховний процес на творчому рівні. Тому важливою передумовою формування творчих умінь та навичок у студентів є організація творчого процесу на заняттях і залучення їх до активної участі в ньому.