eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Fedoriaka Yelyzaveta"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі мистецької діяльності
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Федоряка Єлизавета; Fedoriaka Yelyzaveta
    У статті обґрунтовано педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі мистецької діяльності. Гра розглядається як вид креативної діяльності людини, у процесі якої в уявній формі відтворюються способи дій з предметами, стосунки між людьми, норми соціального життя та культурні надбання людства, які характеризують історично досягнутий рівень суспільства. Ігрову компетентність трактовано як здатність дитини до вільної, емоційно насиченої, спонтанної активності з власної ініціативи, в якій реалізується можливість застосування наявних і освоєння нових знань та особистісного розвитку через прагнення дитини до участі в житті дорослих шляхом реалізації інтересів в ігрових та рольових діях в узагальненій формі. Виокремлено три компоненти ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку: емоційний, пізнавальний і практичний. На основі розробленої структури виокремлено такі педагогічні умови формування ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі мистецької діяльності в закладі дошкільної освіти. Доцільним є паралельне впровадження розроблених умов, що забезпечуватиме одночасний вплив на емоційний, пізнавальний та практичний компоненти, а відповідно й емоційно-ігровий, пізнавально-ігровий та практично-ігровий критерії оцінювання ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку. Перспективним уважаємо створення цілісної організаційно-педагогічної моделі формування досліджуваної якості дітей в закладах дошкільної освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук