Перегляд за Автор "Fedorets Mykola"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні питання підготовки майбутніх учителів до формування музичної культури сучасних школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Федорець Микола; Fedorets Mykola; Го Цзюнь; Ho TsziunДана стаття присвячена актуальним питанням підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю для продуктивної праці з сучасними школярами, зокрема, формування в учнів належної музичної культури в умовах інтенсивного розвитку інформаційного суспільства. У процесі підготовки статті використано теоретичні й емпіричні методи дослідження, а саме – аналіз певної літератури, узагальнення, педагогічне спостереження. У роботі надано сутність понять культура, художня культура та музична культура, а також наведено взаємозв’язок і взаємозалежність даних явищ. Приведено структура феномену музичної культури. Підкреслено актуальність формування музичної культури школярів як частини духовного життя особистості з урахуванням нових можливостей, які надаю інформаційне суспільство.Документ Реалізація компетентнісного підходу в процесі загальної мистецької (музичної) освіти школярів України та Китаю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Батюк Наталія; Batiuk Nataliia; Федорець Микола; Fedorets Mykola; Хан Хуйюнь; Khan KhuiiunСтаття присвячена використанню та перспективам розвитку компетентнісного підходу в процесі здійснення загальної мистецької (музичної) освіти школярів України та Китаю. Доведено, що в обох країнах накопичено певну кількість наукових, науково-методичних робіт і практичного досвіду щодо впровадження компетентнісного підходу у процесі загальної мистецької (музичної) освіти учнів ЗЗСО. Запропоновано шляхи модернізації чинної системи підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні (за спеціальностями 014 Середня освіта. Музичне мистецтво; 025 Музичне мистецтво) та в Китаї (за аналогічними спеціальностями).Документ Формування музично‐естетичної культури підлітків засобами оперної музики(2024) Федорець Микола; Fedorets Mykola; Ван Цзябінь; Van TsziabinСтаття стосується однієї з актуальних проблем духовного становлення сучасної молоді – формування музично‐естетичної культури підлітків засобами класичної музики, зокрема оперної музики. В статті обґрунтовано актуальність означеної проблеми для системи загальної музичної освіти, що здійснюється в закладах загальної середньої освіти (ЗСО) України і Китаю; оновлено поняття музично‐естетичної культури в умовах постінформаційного суспільства;аргументовано важливість залучення сучасних учнів підліткового віку до найвідоміших творів національного та світового тезаурусу оперної музики; представлено деякі особливості сучасних уроків музичного мистецтва,присвячених ознайомлення учнів з оперною музикою; надано методичні рекомендації стосовно формування музично‐естетичної культури підлітків засобами оперної музики, а також деякі методико‐технологічні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва обох країн до вирішення означеної проблеми в умовах постінформаційного суспільства.