Перегляд за Автор "Fedii O. A."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Федій О. А.; Fedii O. A.У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування саногенного мислення педагога. Естетотерапія окреслюється як галузь психолого-педагогічного знання про забезпечення сучасної молодої людини такими естетично-комфортними умовами її освітнього, соціального та особистісно-духовного зростання, за яких й відбувається розвиток цього зцілюючого, здоров’язберігаючого способу мислення.Документ Методична система формування демографічних понять в учнів як засіб фундаменталізації знань про населення(2013) Федій О. А.; Fedii O. A.Одним із напрямів економічної і соціальної географії є вивчення населення. Демографічна характеристика населення – важлива складова шкільної географічної освіти. У статті розкриті методичні підходи щодо формування демографічних понять, вивчення яких сприяє розумінню учнями 9-х і 10-х класів цілісної демографічної характеристики населення країни і світу. Логічна взаємопов’язана система понять є конкретним виразом підвищення наукового рівня навчання в школі. Послідовність їх упровадження під час навчального процесу забезпечить легкість сприйняття матеріалу учнями. Особливо це важливо для учнів 9-го класу, для яких отримані знання знайдуть продовження в 10-му класі під час вивчення складних демографічних процесів.Документ Природні засоби естетотерапії у професійній діяльності сучасного вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Федій О. А.; Fedii O. A.У статті представлена естетотерапевтична концепція підготовки вчителя ХХІ століття до реалізації завдань особистісно орієнтованої освіти в сучасних умовах деструктивного соціально-екологічного середовища. Висвітлено провідні види естетотерапії природними засобами та їх психолого-педагогічний потенціал.Документ Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Федій О. А.; Fedii O. A.У статті розкрито окремі методологічні питання естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога. З'ясовано основні педагогічні функції естетотерапії в навчально-виховному процесі та принципи естетотерапевтичного впливу на особистість вчителя. Представлена їх загальна класифікація.