Перегляд за Автор "Dzhanda Halyna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах праксеологічного підходу: аналіз результатів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Джанда Галина; Dzhanda HalynaМетою статті є обґрунтування структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах праксеологічного підходу та висвітлення результатів впровадження її в освітній процес коледжів та університетів. Для досягнення мети було використано комплекс методів: теоретичні; емпіричні, методи математичної статистики. Авторська структурно-функціональна модель об’єднує змістовоцільовий, навчально-процесуальний і оцінно-рефлексивний блоки. Опираючись на отримані результати вважаємо, що обрані організаційно-педагогічні умови та методики навчання найкращим чином забезпечують підготовку майбутніх учителів початкової школи. Подальші розвідки будуть спрямовані на розширення практичних завдань та залучення інших навчальних дисциплін.