Перегляд за Автор "Dushchenko O. S."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання Інтернету в освіті: досвід зарубіжжя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Дущенко О. С.; Dushchenko O. S.Проблема використання Інтернету, в цілому інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), в зарубіжних країнах розглядається українськими науковцями, але недостатньо, не повністю розкривається питання використання досвіду зарубіжних країн для навчального процесу в Україні з позицій використання Інтернету в освіті. В статті проаналізовано стан використання Інтернету в зарубіжних країнах та в Україні. Виділено позитивні аспекти використання Інтернету в освіті зарубіжжя для навчального процесу України. Досвід зарубіжний країн є доцільним для використання при організації освітнього процесу в Україні. Впровадження ІКТ в зарубіжних країнах відбувається при підтримці держави. Європейські країни пріоритетним напрямком вважають використання мультимедійних та інтернет-технологій для покращення якості освіти. В зарубіжних країнах використовуються освітні мережі, що містять рекомендації, навчальний матеріал для вчителів. У Франції Інтернет та ІКТ є першою життєвою необхідність для побудови майбутньої нації. Отже, постає необхідність прийняття досвіду зарубіжних країн із використання ІКТ в освіті, активного застосовування можливостей ІКТ, Інтернету в навчальному процесі навчальних закладів України.Документ Майбутнє інтернету та його вплив на освіту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Дущенко О. С.; Dushchenko O. S.Сфера інформаційно-комунікаційних технологій, особливо мережа Інтернет, інтернет-технологій швидко розвиваються, їх розвиток впливає на всі сфери сучасного інформаційного суспільства. Від того яким буде майбутнє Інтернету, інтернет- технологій, залежить і майбутнє всіх сфер життя людства. Науковці стверджують про необхідність використання Інтернету в навчанні для більш успішної та якісної освіти в сучасному світі. У статті аналізується питання майбутнього Інтернету, представлені експертні висновки, думки науковців про те, яким буде Інтернет в недалекому майбутньому, особливості розвитку мережі Інтернет. Науковці розглядають вплив Інтернету на життя людства з різних сторін. Пропонується припущення про майбутнє Інтернету та його вплив на освіту. Адже, зараз Інтернет, інтернет-технології активно використовуються в українській освіті, так як і повинно бути в сучасному інформаційному суспільстві. Тому важко представити майбутнє без Інтернету.Документ Огляд історії розвитку Web(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дущенко О. С.; Dushchenko O. S.Сучасне інформаційне суспільство не уявляє своє існування без використання сучасних інтернет- технологій: пошук необхідної інформації за допомогою пошукових систем, обмін електронними листами - електронної пошти, перегляд новин - інформаційних порталів, блогів, обговорення різноманітних питань - форумів, чатів, соціальних мереж, організація відеозустрічі - відеоконференцій, робота з онлайн-офісами тощо. А для розуміння сутності інтернет-технологій необхідним є розуміння, що таке Web, яким чином пов'язані інтернет-технології з Web, чи існує зв'язок між інтернет-технологіями та Web, чи можливо це одне поняття? Зарубіжні та вітчизняні науковці по-різному представляють розвиток Web, представляючи різні версії Web: від Web 0 до Web 5.0. Зараз продовжується розвиток Web, тенденції Web розробки спрямовані на вдосконалення попередньої версії Web та більше використання Web користувачами, застосовуючи web-технології (JavaScript, HTML, CSS, SPA, PWA), боти, колективне зберігання даних, розумні пристрої (Internet of Thing), веб-анімації, адаптацію веб- сайтів до побажань користувачів, динамічність, адаптивність, односторінковий вигляд веб-сайтів, додавання об'ємних шарів, 3D ефекту об'єктів тощо. Вважається, що Web є основою Інтернету, інтернет-простором, сукупністю веб-сайтів, розміщених в Інтернеті, інтернет-технологіями. Тому історія розвитку Web є актуальним питанням, адже без історії розвитку неможливо точно зрозуміти розвиток сучасних інтернет-технологій, тенденцій розвитку в майбутньому. В статті охарактеризовано поняття Web, Web 0.0, Web 0.5, Web 1.0, Web 1.5, Web 2.0, Web 2.5, Web 3.0, Web 3.5, Web 4.0, Web 5.0, проаналізовано історію розвитку Web, представлено різні класифікації Web зарубіжними та вітчизняними науковцями: класифікація розвитку Web фахівця в сфері комерційної бізнес-науки та (стратегічних) комунікаційних наук Тома Флеракерса (Web 0.0, Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0, Web 5.0), інженера в сфері телекомунікацій Марко Барніг (Web 0, Web 0.5, Web 1.0, Web 1.5, Web 2.0, Web 2.5, Web 3.0, Web 3.5, Web 4.0), науковця К.А. Хайдарова (Web 0.0, Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0), академіка В.Ю. Бикова (Web 0.0, Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0), тенденції розвитку Web розробки, запропоновано власне бачення характеристики історії розвитку Web (Web 0.0, Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0, Web 4.0, Web 5.0).