eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dundiuk Artem"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Компетенції майбутнього фахівця автомобільного транспорту, необхідні для професійної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дундюк Артем; Dundiuk Artem
    У статті розглянуто питання розмежування понять «компетентність» і«компетенція» у сфері підготовки фахівців. Охарактеризовано основні підходи до проблеми формування професійних компетенцій. З’ясовано провідні компетенції, які мають бути сформовані в процесі навчання в закладах вищої освіти в техніка технолога, спрямовані на реалізацію ним ролі фахівця у сфері автомобільного транспорту. Визначено, що компетенції майбутнього фахівця автомобільного транспорту включають готовність використовувати комплекс знань, умінь, спеціальних навичок, узагальнені способи виконання дій, методи й засоби діяльності, досвід, особистісні характеристики, соціальні установки з метою забезпечення можливості виконання поставлених завдань і досягнення мети в професійній діяльності.
  • Документ
    Педагогічні умови формування професійної компетентності техніків-технологів автомобільного транспорту засобами ІКТ: аналіз результатів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дундюк Артем; Dundiuk Artem
    У статті розглянуто педагогічні умови, що сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх техніків-технологів автомобільного транспорту. Здійснено аналіз праць науковців, у яких розкривається сутність понять: «умови», «педагогічні умови». Зазначено, що одним із факторів, що суттєво впливає на ефективність освітнього процесу, є мотивація. Важливим у формуванні професійної компетентності є дуальна освіта, сутність якої полягає в такій організації освітнього процесу, коли теоретична підготовка проводиться на профільній кафедрі закладу, а практична – у межах робочого процесу підприємства. Визначено, що інтеграція, як об’єднання в ціле компонентів об’єктів навчання, є необхідним дидактичним засобом. Вона має такі функції: освітню, виховну, розвивальну, психологічну, методологічну. За результатами формувального експерименту можна стверджувати, що збільшився відсоток студентів, які досягли високого та достатнього рівнів за кожним компонентом.
  • Документ
    Педагогічні умови формування професійної компетентності техніків-технологів автомобільного транспорту засобами ІКТ: аналіз результатів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дундюк Артем; Dundiuk Artem
    У статті розглянуто педагогічні умови, що сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх техніків-технологів автомобільного транспорту. Здійснено аналіз праць науковців з питання «умови», «педагогічні умови». Зазначено, що одним із факторів, що суттєво впливає на ефективність освітнього процесу є мотивація. Важливим у формуванні професійної компетентності є дуальна освіта, сутність якої полягає в такій організації освітнього процесу, коли теоретична підготовка проводиться на профільній кафедрі закладу, а практична - у межах робочого процесу підприємства. Визначено, що інтеграція, як об'єднання в ціле компонентів об'єктів навчання, є необхідним дидактичним засобом. Вона має такі функції: освітню; виховну; розвивальну, психологічну, методологічну. За результатами формувального експерименту можна стверджувати, що збільшився відсоток студентів, які досягли високого та достатнього рівнів за кожним компонентом.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук