Перегляд за Автор "Dudova Dina"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компоненти, критерії та показники національно-патріотичної свідомості майбутніх фахівців морської галузі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дудова Діна; Dudova DinaЗ метою аналізу стану національно-патріотичної свідомості майбутніх фахівців морської галузі нами було вивчено нормативні документи та наукові праці з окресленої проблеми. Визначено компоненти, критерії та показники національно-патріотичної свідомості можуть проявлятися на різних рівнях, мати різний ступінь прояву. Єдиного підходу до визначення рівнів сформованості того чи іншого критерія в педагогічних дослідженнях не вироблено. Відповідно, критерії можуть мати різну кількість рівнів сформованості. Аналіз наукової літератури дозволив визначити й охарактеризувати такі рівні сформованості національно-патріотичної свідомості майбутніх фахівців морської галузі за визначеними критеріями та показниками: оптимальний (активний патріот), допустимий (патріот), критичний (індеферентний патріот).Документ Упровадження педагогічних умов формування національно-патріотичної свідомості у процес підготовки майбутніх фахівців морської галузі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дудова Діна; Dudova DinaУ статті розкрито сутність експериментально-дослідницької роботи, що передбачала збагачення змісту соціально-гуманітарних дисциплін навчальним матеріалом етнічного змісту; використання у процесі підготовки майбутніх фахівців морської галузі інноваційних технологій навчання й потенціалу пазаудиторної роботи; удосконалення методичної підготовки викладачів морських коледжів щодо формування національно-патріотичної свідомості курсантів. Новим вектором удосконалення процесу формування національно-патріотичної свідомості майбутніх фахівців морської галузі було створення нової авторської моделі методичної служби коледжу – «Кластер-служба». Кластерна організаційна технологія побудована на взаєморозвитку і саморозвитку всіх структур методичної служби коледжу у процесі формування національно-патріотичної свідомості на основі сталого партнерства та інноваційної діяльності викладачів та кураторів груп. Розкрито переваги нової моделі методичної роботи.