eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dubinina Oksana Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дидактичні принципи виробничого навчання майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти
    (2016) Дубініна Оксана Володимирівна; Dubinina Oksana Volodymyrivna
    У статті уточнено основні завдання виробничого навчання майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти, визначено їх особливості; розкрито зміст професійної підготовки майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти та обґрунтовано провідні дидактичні принципи виробничого навчання майбутніх автослюсарів у центрах професійно-технічної освіти та аргументовано їх реалізацію у практичній діяльності майстра виробничого навчання.
  • Документ
    Методологічне обґрунтування побудови моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі
    (2016) Дубініна Оксана Володимирівна; Dubinina Oksana Volodymyrivna
    У статті уточнено поняття «інформаційна культура» та «інформаційна культура учнів загальноосвітніх навчальних закладів», розкрито зміст поняття «кібер-булінг»; обґрунтовано побудову моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, а саме розкрито її структурні компоненти (методологічний та нормативний). Встановлено, що методологічною базою створення моделі розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі є уявлення щодо керованості освітнього процесу в ЗНЗ, уточнене шляхом виокремлення часових характеристик об’єкта управління; структуровано етапи формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в навчальному закладі; визначено умови й компоненти розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі та рівні їх сформованості.
  • Документ
    Педагогічні умови навчання майбутніх робітників у центрах професійно-технічної освіти
    (2015) Дубініна Оксана Володимирівна; Dubinina Oksana Volodymyrivna
    У статті уточнено поняття «професійне навчання» та «професійне навчання майбутніх робітників», обґрунтовано провідні педагогічні умови навчання майбутніх робітників у центрах професійно-технічної освіти та принципи їх реалізації у практичній діяльності педагогічних робітників у професійно-технічних навчальних закладах.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук