Перегляд за Автор "Draha Inna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Higher Military Education in the Republic of Poland: Regulatory and Legal Support(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Draha Inna; Драга ІннаThe article outlines the specificities of the regulatory framework for higher military education in the Republic of Poland. An analysis and characterization of legislative documents reflecting the key positions in organizing the higher military education system were conducted (Higher Education and Science Act, Poland 2030 Strategy, The Third Wave of the Present ‐ Long‐term Country Development Strategy, Responsible Development Strategy until 2020, Europe 2020 ‐ Strategy for Sustainable, Resilient, and Inclusive Growth, Strategy for the Development of the National Security System of the Republic of Poland in 2022, Higher Military Education Act, Military Education Standards for Officer Candidates, Orders of the Minister of National Defense regarding the establishment of conditions and procedures for admission to higher military education institutions for candidates pursuing professional military service in the academic year). These mentioned documents formed the basis for developing programs aimed at providing services in the sphere of higher military education in Poland.Документ Вища військова освіта в республіці Польща: змістовий аспект(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Драга Інна; Draha InnaУ статті на основі теоретично аналізу наукових джерел виявлено особливості й окреслено змістові засади вищої військової освіти в Польщі, використовуючи такі методи, як порівняння, узагальнення, формалізація, аналіз і синтез. Вивчено історичний розвиток вищої військової освіти в Республіці Польща. Автором визначено низку переваг і недоліків вищої військової освіти в Республіці Польща. Проаналізовано програму реформування вищої військової освіти в Республіці Польща. Визначено основні вимоги до підготовки військових фахівців у Республіці Польща.Документ Методологічні підходи до вищої військової освіти Польщі та України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Драга Інна; Draha InnaУ статті авторами визначено методологічні підходи до вищої військової освіти Польщі (компетентнісний; мультидисциплінарний; міждисциплінарний; практико-орієнтований; особистісно-орієнтований; праксеологічний; консолідацшний; комунікативний) та України (компетентнісний, аксіологічнии, логістичний, особистісно-орієнтований, інтегрований, комунікативний, культурологічний). На основі аналізу наукової літератури та вивчення особливостей організації вищої військової освіти Польщі та України на офіційних сайтах відповідних закладів вищої освіти доведено наявність взаємозв'язку різних підходів загальнонаукової та конкретно-наукової методології, на основі яких здійснюється підготовка студентів у військових ЗВО Польщі та України. У результаті порівняння методологічних підходів до вищої військової освіти Польщі та України з'ясовано, що в обох країнах набір методологічних підходів є рівнозначним. Виявлено спільні методологічні підходи (компетентнісний, особистісно-орієнтований та комунікативний). Доведено, що така ситуація зумовлена національними особливостями систем вищої військової освіти обох країн, а також рівнем їх розвитку та традиціями підготовки майбутніх військовослужбовців.Документ Підготовка військовослужбовців у закладах вищої освіти України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Драга Інна; Draha InnaУ статті з’ясовано особливості підготовки військовослужбовців у закладах вищої освіти Україні. Визначено головні критерії до вимог освіти. Окреслено основні світові тенденції розвитку військової освіти. Доведено, що військове навчання й виховання – це двоєдиний процес, метою якого є підготовка свідомих і вмілих захисників нашої Батьківщини, формування в них високих бойових та моральних якостей, злагодження підрозділів, частин, з’єднань і зрештою – підвищення боєздатності й боєготовності Збройних Сил країни. Суттєвою особливістю військово-педагогічного процесу є те, що він здійснюється в нерозривній єдності зі службовою діяльністю військовослужбовців і має яскраво виражений практичний характер.