eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dmitrenko Natalia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Автономне формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в письмі в майбутніх учителів математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Дмітренко Наталя; Dmitrenko Natalia
    Метою статті є визначення особливостей навчання письма в умовах автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування і створення системи вправ для автономного формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в письмі в майбутніх учителів математики. У результаті проведеного дослідження з’ясовано, що автономне формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в письмі є видом автономної навчальної діяльності, у процесі якої в майбутнього вчителя математики розвиваються готовність брати на себе відповідальність за ефективність виконання завдань і формуються здатність самостійно застосовувати знання, навички і вміння.
  • Документ
    Шляхи підвищення ефективності реалізації автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх учителів математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Дмітренко Наталя; Dmitrenko Natalia
    Метою статті є визначення шляхів підвищення ефективності реалізації автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування. Поєднання особистісно орієнтованого, компетентнісного й комунікативного підходів у процесі підготовки майбутніх учителів математики робить навчальний процес ефективнішим, а результати навчання кращими. Ефективна реалізація автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування можлива за наявності певного комплексу педагогічних умов: здійснення підготовки студентів до формування навчальної автономії; забезпечення педагогічного супроводу, спрямованого на досягнення навчальних цілей, який передбачає суб’єкт-суб’єктну взаємодію викладача і студента; створення ефективного навчального середовища.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук