Перегляд за Автор "Didyk Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні технології як засіб формування мотиваційного компоненту готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бугера Юлія; Buhera Yuliia; Дідик Наталія; Didyk NataliiaУ статті проаналізовано сутність та значення мотиваційного компоненту готовності студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Визначено, що для розвитку мотиваційного компоненту найбільш ефективними є інтерактивні технології підготовки студентів. Описано особливості використання різних інтерактивних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти. Зроблено висновок про те, що інтерактивні технології наочно відтворюють майбутню професійну взаємодію і дають змогу апробувати знання здобувачів вищої освіти на практиці в максимально наближеній до практичної діяльності, інтерактивній формі.