eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Derevianko O. V."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сутність професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Райковська Галина Олексіївна; Raikovska Halyna Oleksiivna; Дерев’янко О. В.; Derevianko O. V.
    У статті розглянуто підходи до тлумачень понять «професіоналізм», «компетентність» і «компетенція» у науковій літературі. Уточнено основні характеристики професійноікомпетентності майбутніх інженерів-гірників.
  • Документ
    Умови формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків як педагогічна проблема
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Дерев’янко О. В.; Derevianko O. V.
    Актуалізовано проблему формування професійної компетентності фахівців машинобудівної галузі відповідно до соціально-економічних трансформацій господарської системи. Здійснено аналіз поглядів сучасних педагогів, психологів та інженерів на особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців. В результаті проведеного дослідження виділено групи педагогічних умов, що забезпечують ефективне формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків: мотиваційні  спрямованість інженерної освіти на формування у студентів стійкої професійно-орієнтованої мотивації до оволодіння професійно значущими знаннями та вміннями; організаційні  забезпечення взаємозв’язку фахових дисциплін зі змістом професійної діяльності машинобудівних підприємств у процесі набуття студентами знань, умінь та навичок вирішення організаційних, соціально- комунікативних, управлінських, проектно-конструкторських та технологічних завдань; технологічні  використання в процесі навчання студентів активних форм, методів та інноваційних засобів навчання, що дозволяють моделювати ситуації; методичні  розробка відповідного навчально-методичного забезпечення для формування у студентів професійної компетентності. Виокремлено й охарактеризовано цілий комплекс творчих методів і форм які є ефективними під час упровадження педагогічних умов професійної компетентності майбутніх інженерів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук