Перегляд за Автор "Denysenko Vitalina"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities оf Formation оf Pofessional Motivation оf Future Teachers(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Денисенко Віталіна; Denysenko VitalinaУ статті обґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування мотивації майбутніх педагогів як засади для надання педагогічної підтримки в їх професійному становленні та сприяння позитивного сприйняття майбутньої професійної діяльності. Виявлено, що висока позитивна мотивація може грати роль компенсуючого фактора у випадках недостатньо високого рівня здібностей. Визначені аспекти, що сприяють успішному формуванню мотивації. Формування професійної мотивації починається з виникнення потреби й закінчується виникненням наміру займатися педагогічною діяльністю та усвідомленням необхідності досягнення поставленої мети. Критеріями і показниками успішного формування професійної мотивації студентів є: професійна спрямованість особистості, розвиток адекватної системи мотивів навчально-професійної діяльності, емоційне прийняття майбутньої професійної діяльності. Дослідження показало, що професійна мотивація майбутніх фахівців у навчальному процесі включає формування активного підходу до навчального процесу, позитивне ставлення до майбутньої професійної діяльності, уміння розробляти, планувати та прогнозувати професійний розвиток. Під час підготовки вчителів освітній потенціал теоретичних та методичних дисциплін не використовується на повну потужність, хоча він передбачає суттєвий вплив на формування сильної мотивації та прагнення займатися педагогічною діяльністю. Зосередження лише на педагогічному професіоналізмі, недооцінювання необхідності формування мотивації педагогічної діяльності майбутніх учителів значно ускладнює їх адаптацію до майбутнього професійного життя. Головне питання полягає у формуванні майбутніх учителів із правильним світоглядом, стійкими педагогічними переконаннями, мотивацією та готовністю до педагогічної діяльності, а також бажанням подолати педагогічні труднощі. Визначено найбільш ефективні умови, що сприяють формуванню мотивації майбутніх учителів. Педагогічні умови включають у себе спрямованість педагогічного персоналу на забезпечення особистісно-орієнтованого змісту навчання студентів. Соціально-психологічні умови зосереджуються на розумінні короткострокових та довгострокових цілей професійної підготовки.