Перегляд за Автор "Demchuk Sergey"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг в цифрової економіці(2022) Стрій Любов; Striy Lyubov; Демчук Сергій; Demchuk SergeyВ статі викладено результати вивчення процесів маркетингової діяльності в умовах цифрової економіки. В даний час цифровий маркетинг швидко вдосконалюється, адаптуючись до технологічних змін під впливом швидкої цифровізації економіки. Виділено основні переваги та недоліки цифрового маркетингу. Основні переваги. Контекстна реклама, вірусний контент, інтернет-відео. Основні недоліки. Цифровий маркетинг вимагає постійно придумувати щось нове, пробувати все, щоб зрозуміти вигідні саме для даної компанії підходи. Фахівці з маркетингу повинні безперервно аналізувати бренди і прогнозувати майбутнє. Розглянуто основні інструменти цифрового маркетингу: контент-маркетинг; емейл-маркетинг, таргетована реклама в соціальних мережах, контекстна реклама. Створення контенту – це процес наповнення медійного простору інформацією для залучення уваги аудиторії до продукту або послуги та багато іншого.