Перегляд за Автор "Demchenko Oksana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моральне виховання учнів молодших класів з порушеннями інтелекту засобом фольклорних творів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Демченко Оксана Олександрівна; Demchenko Oksana Oleksandrivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaОб'єктом дослідження є процес морального виховання учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – моральне виховання учнів молодших класів з порушеннями інтелекту засобом фольклорних творів. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи морального виховання молодших школярів із порушеннями інтелекту. Здійснено науково-педагогічний аналіз поняття «моральне виховання», досліджено психолого-педагогічні особливості молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку, розглянуто фольклор, як педагогічний інструмент морального виховання учнів із інтелектуальними порушеннями. У другому розділі описано критерії та рівні стан моральної вихованості в учнів із інтелектуальними порушеннями на констатувальному етапі експерименту, висвітлено методику проведення констатувального дослідження та її результати. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито вплив фольклорного гуртка на стан моральної вихованості учнів зазначеної категорії, висвітлено особливості організації фольклорного гуртка в умовах інклюзивного навчання, розроблено методику проведення корекційно-виховних занять на моральну тематику на фольклорному матеріалі, здійснено експериментальну перевірку результатів формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 118 сторінок, з них – 86 сторінка основного тексту, 2 таблиці, 3 рисунки, 83 джерела.Документ Особливості морального розвитку молодших школярів із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Демченко Оксана Олександрівна; Demchenko Oksana OleksandrivnaУ статті проаналізовано сучасні науково-педагогічні дослідження із зазначеної проблеми. Висвітлено особливості морального розвитку учнів молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Наголошено на причинах відхилень у поведінці в означеної категорії дітей. Підкреслено схильність таких дітей до сугестивності, некритичність, егоїзм, девіантність, незрілість емоційно-вольової сфери, розгальмованість психічних процесів, підвищену збудливість, імпульсивність тощо.