eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Dedeliuk Nina Avtonomivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Порівняльний аналіз організації національно-патріотичного виховання молоді в Україні
    (Гельветика, 2025) Войтович Ірина Миколаївна; Voitovych Iryna Mykolaivna; Єрко Андрій Віталійович; Yerko Andrii Vitaliiovych; Деделюк Ніна Автономівна; Dedeliuk Nina Avtonomivna; Томащук Олена Григорівна; Tomaschuk Olena Hryhorivna
    Процес національно-патріотичного виховання має не лише формувати військові навички, знання про історію та культуру, а й плекати відповідальність, готовність до дії на благо суспільства, держави. Тому визначення оптимальних освітніх моделей для цього на етапі збереження та подальшого розвитку країни є потрібними та актуальними.Мета роботи зосереджена на пошуку ефективної моделі виховання молоді в патріотичному дусі шляхом порівняння різних підходів. Методи: аналіз і синтез наукових літературних джерел, узагальнення досліджень науковців і систематизація отриманих результатів, усне опитування. Результати дослідження. У статті здійснено порівняльний аналіз форм націо-нально-патріотичного виховання дітей та молоді в Україні на прикладі чотирьох організацій: радянської військово-спортивної гри «Зарніца», всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри «Зірниця», національно-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») та молодіжної організації «Пласт». Розглянуто історичні витоки, ідеологічну базу, структуру, методику вихо-вання, рівень інтеграції в освітній процес, роль дорослих наставників і джерела фінансування цих форм. Встановлено, що «Пласт» має свою структуру, традиції, ідеологію, міжнародні зв’язки, фінансово не залежні. Це і перевага, і виклик. «Зірниця» та «Джура» – організаційні освітні системи спрямовані на мілітаризм, патріотизм, козацтво, мають чітку систему держав-ного управління та фінансування.Особливу увагу приділено аналізу «Пласту» як найефективнішої моделі формування громадянської свідомості, моральних і патріотичних цінностей у молоді.Встановлено, що саме комплексний підхід, самовиховання, гурткова система та ціннісно-орієнтоване служіння, які реалізує «Пласт», забезпечують глибший вплив на формування особистості підлітка. Доцільно інтегрувати найкращі практики громадських ініціатив у державну політику національно-патріотичного виховання.
  • Документ
    Пріоритетні напрямки політики ЄС у сфері спорту
    (Гельветика, 2025) Деделюк Катерина Юріївна; Dedeliuk Kateryna Yuriivna; Деделюк Ніна Автономівна; Dedeliuk Nina Avtonomivna; Ващук Людмила Миколаївна; Vashchuk Liudmyla Mykolaivna; Томащук Олена Григорівна; Tomashchuk Olena Hryhorivna; Мудрик Жанна Станіславівна; Mudryk Zhanna Stanislavivna
    У статті проведений комплексний аналіз засад та пріоритетів політики ЄС у сфері спорту з акцентом на взаємозв’язок спорту з соціально-економічною, інноваційної та оздоровчою складовими, проведено дослідження ініціатив та проектів, які популяризують спорт і здоровий спосіб життя, та окреслено діючі інструменти фінансування проектів у сфері спорту в ЄС. Розглянуто передові практики країн ЄС щодо подолання кризи та можливості її подолання шляхом використання цифрових інструментів, як ілюстра- цію того, як зовнішні обмеження призвели до позитивних змін та інновацій. У статті висвітлено напрямки політики ЄС у сфері фізичної культури ті спорту шляхом активної підтримки та заохочення заходів для занять дітей (включаючи дітей з інвалідністю) фізичною активністю з метою запобігання проблемам зі здоров'ям і розвитком. Акцентовано увагу на важливості навчання руховим навичкам, фізичній та спортивній активності в школах і спортивних організаціях. Виокремлено основні пріоритетні напрямки роз- витку політики у сфері спорту ЄС, зокрема, можливості програми Еразмус+ Жана Моне, а також асоціювання спортивних пілот- них проектів у закладах вищої освіти України та інших соціальних сферах. Зауважено, що Україна системно прагне налагодження взаємодії та вивчення досвіду ЄС і активно долучається до запропонованих освітніх та оздоровчих ініціатив на усіх рівнях дер- жавних програм та соціальних проєктів. Проаналізовано ефективність діючих пілотних проектів, асоційованих Міністерством молоді та спорту України. Зокрема, окреслено напрямки реалізації проєкту Еразмус+ «Jean Monnet Module EUSport/EU Sport Policy» (Модуль Жана Моне «Політика ЄС у сфері спорту») (2023-2026 рр.) у Волинському національному університеті імені Лесі Українки. Cтаттю підготовлено в межах проєкту Центр Досконалості Жана Моне «Волинський центр європейських студій: зелене і бекого Союзу ERASMUS+ (№101085647-VCES-ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук