eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chzhu Pen"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методика формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чжу Пен; Chzhu Pen
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми, 2021. Дисертаційну роботу присвячено комплексному дослідженню проблеми формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. З’ясовано сутність і зміст виконавської самопідготовки майбутніх учителів музики. Розкрито мотиваційні чинники музично-виконавської діяльності майбутніх учителів музики та визначено компонентну структуру мотивації (мотивів) дій студентів у виконавській самопідготовці. Окреслено методологічні підходи та розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. Визначено критерії, показники та встановлено рівні сформованості мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики. Експериментально перевірено ефективність поетапної методики формування мотивації до виконавської самопідготовки у майбутніх учителів музики.
  • Документ
    Принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Чжу Пен; Chzhu Pen
    У статті визначено провідні принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки. Подано визначення поняття «художньо-виконавський досвід». З’ясовано, що формування художньо- виконавського досвіду можливе за умови дотримання як загально- педагогічних принципів навчання й виховання так і спеціальних, ураховуючи їх своєрідність, новизну й відповідну практичну значущість. Виділено найсуттєвіші для формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного мистецтва педагогічні умови. Доведено, що розглянуті принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного мистецтва у процесі вокального навчання взяті кожна окремо, не зможуть забезпечити успішного набуття художньо-виконавського досвіду. Лише їх комплексне забезпечення може стати підґрунтям якісної вокальної підготовки й формування на цій основі художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук