Перегляд за Автор "Chzhou Ye"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pedagogical Conditions and Methods of Gaining Artistic Emotional Experience by Future Musical Art Teachers(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Чжоу Є; Chzhou YeThe article presents scientific justification of the pedagogical conditions that make up experimental methodology for designing future musical art teachers piano training in order to gain artistic-emotional experience. The process of phased implementation of the proposed pedagogical conditions is highlighted. Methodological support for this process is presented. Statistical results of an experimental study on verification of effectiveness of the developed experimental methodology are presented.Документ Сутність та компонентна структура художньо-емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва(ФОП Цьома С. П., 2018) Чжоу Є; Chzhou YeУ статті актуалізовано питання впливу музичного мистецтва на емоційну сферу особистості. Показано, що емоційна сфера особистості є полімодальним явищем, оскільки охоплює психологічні, фізіологічні, духовні, моральні, художньо-творчі модуси. Визначено сутність художньо- емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Теоретично обґрунтовано, що в їхній професійній підготовці художньо-емоційний досвід носить особистісно-творчий і компетентнісно-фаховий характер, він забезпечує процеси пізнання, емотивного реагування, переживання, інтерпретації творів, ґрунтується на художньо-образній пам’яті, що й позначається на його компонентній моделі. Компонентна модель складається з гностично-антропологічного, ціннісно-інтенціонального та творчо-праксеологічного компонентів.