Перегляд за Автор "Chzhou Ni"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Синтез східної і західної культурних традицій у музичній діяльності Сіцянь Лі(Гельветика, 2024) Чжоу Ні; Chzhou NiУ статті аналізується виконавська діяльність лауреатки численних міжнародних конкурсів, зокрема Міжнародного конкурсу юних піаністів Володимира Крайнєва (Харків, 2006), Сіцянь Лі – одної з багатьох яскравих представниць молодого поко-ління талановитих китайських музикантів. Органічно поєднуючи в концертній практиці національні й західні виконавські традиції, яскраво інтерпретуючи сольні фортепіанні і камерні інструментальні твори багатьох європейських, американських та сучасних китайських композиторів, блискуча музикантка демонструє глибоке розуміння розмаїття стилів музики, яку вона презентує слухачам. Маючи довершений піаністичний апарат, молода піаністка має рідкісне обдарування встановлювати без-посередній емоційний контакт зі слухачами, що забезпечує більш глибоке осягнення аудиторією виконуваних нею творів. Наводиться широкий перелік композиторів, творчість яких пропагує Сіцянь Лі, окреслюються її виконавські пріоритети та ана-лізується досвід, набутий нею під час навчання в Китаї (у Бао Хуйцяо), США (в Олександра Корсантії) та у Великій Британії (у Норми Фішер) і вплив на неї як на особистість і яскраву індивідуальність творчих і людських настанов цих професорів. Розглядається й досвід музично-просвітницької і наукової діяльності Сіцянь Лі, зокрема низка її інтерв’ю з молодими талано-витими музикантами – представниками різних культур, а також акцентується увага на її дослідницькій праці, присвяченій впливу східної естетики і філософії на творчість Дж. Кейджа. Корисними видаються й професійні поради юним музикантам щодо подолання сценічного хвилювання від Сіцянь Лі, яка у свій молодий вік (31 рік), має вже двадцятирічний досвід конкурс-но-концертних виступів на багатьох провідних сценах світу. Доведено, що Сіцянь Лі являє собою яскравий і, водночас, типовий для сучасної культури зразок органічного поєднання східних і західних традицій у фортепіанному виконавстві і позиціює себе як транснаціональна миткиня.