Перегляд за Автор "Chzhao Sin"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування інтонаційної культури майбутніх учителів музики у процесі фортепіанної підготовки(2013) Чжао Сін; Chzhao SinУ статті обґрунтовано педагогічні умови формування інтонаційної культури майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Пропоновані педагогічні умови враховують фахову спрямованість виконавської підготовки, в експериментальній методиці впроваджуються поетапно. Особливу увагу звернено на інтонацію з позицій інтерпретації творів. Проаналізовано історію розвитку європейської фортепіанної методики. Визначено характеристики інтерпретації основних чотирьох стилів: риторизований, раціоналізований, емоціоналізований, сенсуалізований. Наведені типи автор репрезентує як способи інтерпретації стильових епох.