Перегляд за Автор "Chzhan Yi"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні орієнтири формування виконавської майстерності магістрів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чжан Ї; Chzhan YiУ статті розглянуто основні методологічні орієнтири формування виконавської майстерності магістрів музичного мистецтва. З’ясовано, що методологічні засади підготовки магістрів музичного мистецтва з метою формування їхньої виконавської майстерності розуміються як система узагальнених теоретичних знань, які виконують роль концептуальних позицій, що застосовуються в процесі навчання. Доведено, що формування виконавської майстерності магістрів музичного мистецтва відбувається на основі таких методологічних орієнтирів, як системний підхід, екзистенційна спрямованість, герменевтичний підхід.Документ Формування виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Чжан Ї; Chzhan YiУ статті здійснено теоретичне дослідження проблеми формування виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання. Проаналізовано сутнісний зміст поняття «виконавська майстерність» й дотичного до нього кола споріднених понять: «майстерність», «педагогічна майстерність», «магістр музичного мистецтва», «магістерська підготовка», що уможливило узагальнення, уточнення та визначення власної дефініції основного поняття дослідження. Констатовано, що наразі спостерігається підвищення інтересу сучасної молоді до професійного навчання співу не тільки естрадному, а й академічному. Це підтверджується зростаючим рівнем конкурсних відборів на вокальні відділення вищих мистецьких закладів освіти, що зумовлює підвищення рівня вимог до академічної освіти вокаліста. У зв’язку з цим визначено, що зростаючі вимоги до магістерської підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів та інших закладів вищої мистецької освіти потребують перегляду й оновлення змісту, форм і методів навчання й співацького, зокрема, спрямованих на формування інтегральної, загальних та інших компетентностей майбутніх фахівців для вирішення складних професійних завдань у сфері музичного мистецтва.