Перегляд за Автор "Chzhan Siniuan"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сутність прогностичних умінь у структурі діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чжан Сіньюань; Chzhan SiniuanУ статті розглянуто проблему визначення ролі прогностичних умінь у структурі професійної діяльності вчителя. Розглянуто систему вмінь, необхідних майбутньому вчителю музичного мистецтва для вирішення загальних (педагогічних) і спеціальних (музично-художніх) завдань. Стаття спрямована на виявлення сутності прогностичної діяльності вчителя, особливостей прогностичних умінь у діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Здійснено науковий аналіз видів прогностичних умінь за проблемно-цільовим призначенням, етапів реалізації прогностичної діяльності, а також визначення алгоритму послідовних дій, які забезпечують успішність педагогічного передбачення.Документ Теоретико-методичні підходи та принципи формування прогностичних умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чжан Сіньюань; Chzhan SiniuanУ статті окреслено методологічні підходи щодо розвитку презентаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва: діяльнісний, що має на увазі розвиток прогностичних здібностей у кожного студента, а також розвиток у них універсальних умінь, спрямованих на вибір мети, планування, організацію, контроль, самоаналіз і оцінку результатів роботи; аксіологічний, що уможливлює розкриття цінностей, значення та смислу прогностичної діяльності в освітньому процесі; системний, заснований на сукупності об’єктів і суб’єктів прогностичної діяльності, які перебувають у певній залежності і складають єдину цілісність; субсидарний, що враховує не тільки прийняття студентом рішень, але й відповідальність за їх виконання; партисипативний, який спирається на методологічні принципи, що сформувалися в системі таких наук, як акмеологія, андрагогіка і геронтологія. Виявлено специфіку процесу формування прогностичних умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва, яка полягає у взаємодії між оволодінням студентами прогностичними діями і розвитком у останніх здібностей до реалізації вказаних дій у контексті музично-виконавської діяльності. Проаналізовано дві складові прогностичної діяльності: дескриптивну, пов’язану з описом можливих або бажаних перспектив, станів, способів рішень педагогічних завдань, і передуказувальну (або наказувальну), спрямовану на вирішення низки завдань.