Перегляд за Автор "Chzhan Yui"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика засвоєння національних мистецьких традицій у процесі фахової підготовки майбутних вчителів музики і хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чжан Юй; Chzhan YuiУ дисертації теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику освоєння національних мистецьких традицій майбутніми вчителями музики і хореографії у процесі фахової підготовки в педагогічних ЗВО. Розглянуто явище національної мистецької традиції. Визначено його сутність та освітнє значення. Розроблено концептуальну модель процесу освоєння національних художніх традицій у професійній підготовці вчителів музики і хореографії. Визначено педагогічні підходи, принципи, методичні стратагеми та педагогічні умови засвоєння національних художніх традицій у професійній підготовці вчителів музики і хореографії. Встановлено критерії, показники та діагностичні засоби визначення рівнів оволодіння майбутніми вчителями музики і хореографії національними мистецькими традиціями. Експериментально перевірено ефективність методики професійного навчання майбутніх учителів музики і хореографії, спрямованої на оволодіннями національними мистецькими традиціями в процесі фахової підготовки у ЗВО.Документ Методичні особливості освоєння національних мистецьких традицій майбутніми вчителями музики і хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чжан Юй; Chzhan YuiУ статті репрезентована розроблена автором у ході дисертаційного дослідження методика освоєння національних мистецьких традицій (НМТ) майбутніми вчителями музики і хореографії. Спираючись на теоретичну модель процесу освоєння НМТ, автор наголошує на необхідності залучення полікультурного, художньоінтегративного, герменевтичного та діяльнісного підходів до здійснення освітнього процесу. Визначено, що практична реалізація цих підходів передбачає звернення до принципів розвивального, індивідуально-диференційованого, інтерактивного навчання, педагогіки співпраці. Запропонована двомірна типологія методів і форм роботи за критеріями цілеспрямування та домінувальної логіки рішення педагогічних завдань. Установлено, що до оволодіння знаннями з НМТ ведуть методи ознайомлення з аутентичним та інтерпретованим традиційним мистецтвом, методи семіотичного аналізу та експерименту з колективним сприйняттям.Документ Національні традиції танцювального мистецтва як предмет хореографічної освіти(ФОП Цьома С. П., 2019) Чжан Юй; Chzhan YuiУ статті уточнено поняття національної хореографічної традиції та встановлено теоретичні положення, необхідні для розробки ефективної методики підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва до освоєння національних традицій танцювального мистецтва. Наголошено, що актуальність цієї проблеми пояснюється низкою причин: 1) постійно розширюється коло відомих і досліджуваних явищ традиційної культури народів світу, поглиблюється розуміння їх загальних і особливих властивостей; 2) досить швидко змінюється світ, у якому існують традиції різних етносів, отже, змінюється характер взаємодії між національними та глобальними культурними процесами, змінюється ставлення людей до традицій (особливо це стосується нових поколінь, найбільшою мірою схильних до впливу масової євроатлантичної культури). З’ясовано, що художня, зокрема, хореографічна традиція, є складним, багаторівневим, системним і динамічним явищем. Виділено мега-, макро- і мікрорівні традиції. Констатовано, що специфічна танцювальна традиція входить в якості компонента до макросистеми художньої традиції, яка, у свою чергу, є стороною мегасистеми традиції національної культури. Відповідно до складності самого явища поняття національної хореографічної традиції визначено як: а) безліч інваріантних хореографічних композицій, художніх і мовних діалектів, жанрів, стилів і кінетичних прийомів, створених та існуючих у конкретній національній культурі протягом певного періоду його історії; б) процес передачі інваріантного змісту національного хореографічного мистецтва (форми, мови, жанри, стилі і прийоми) з покоління в покоління; в) ціннісне ставлення до інваріантного змісту національного хореографічного мистецтва та способу його успадкування, ретрансляції в культурі. Доведено, що в різних культурах традиція має різну ступінь впливу на життя людини і суспільства. Аргументовано, що максимальний вплив у традиційних культурах, набагато менший, ніж у сучасній постіндустріальній культурі. Значення національних художніх традицій для сфери освіти багаторазово зростає за часів становлення національної самосвідомості народів планети. Визначено, що національні традиції мистецтва народів планети в даний час відчувають руйнівний вплив процесу глобалізації, а тому їх необхідно підтримувати й розвивати. А відтак, школа може й повинна вирішити цю проблему як головний, найефективніший інструмент традиції. З’ясовано, що збереження й розвиток художніх традицій є пріоритетним завданням шкільного художньої освіти.Документ Освоєння національних художніх традицій майбутніми вчителями музики і хореографії як психолого-педагогічний феномен(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Чжан Юй; Chzhan YuiМета статті – визначення сутності феномена «освоєння національних художніх традицій» майбутніми вчителями мистецтва. Психолого-педагогічний і мистецтвознавчий підходи до даного явища дозволили встановити, що освоєння художніх традицій – це процес придбання знань про традиційне мистецтво народів світу, а також формування відповідних артистичних умінь і мотивів діяльності. Визначено емпіричний і системно-творчий рівні володіння традиційним мистецтвом. Практичне призначення дослідження – розробка методики освоєння національних художніх традицій у професійній підготовці майбутніх учителів музики і хореографії.