Перегляд за Автор "Chychuk Antonina"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk AntoninaУ статті розкрито використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів. Інформаційна культура становить певний рівень інформаційної компетентності фахівця, дає йому змогу самореалізуватися в процесі творчої інформаційної діяльності шляхом використання інформаційних технологій, готує до самостійного продовження освіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі сприяє успішному розв’язанню методичних проблем, активізує самостійно-пізнавальну діяльність студентів, відкриває нові можливості для їх творчого розвитку.Документ Позиція іноземної мови в освітньому процесі дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мукан Наталія; Mukan Natalia; Сулим Володимир; Sulym Volodymyr; Біда Олена Анатоліївна; Bida Olena Anatoliivna; Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Чичук Антоніна; Chychuk AntoninaНавчання іноземної мови передбачає формування в учнів комунікативної компетентності, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування. У початковій школі створюються умови для ранньої комунікативно-психологічної адаптації школярів до нового мовного світу та для подолання подальших психологічних бар’єрів у процесі використання іноземної мови як засобу спілкування; для розвитку мотивації в подальшому оволодінні іноземної мови; формується елементарна комунікативна компетентність. У процесі вивчення іноземної мови формується особистість, здатна мислити й діяти в глобальних умовах, забезпечуючи тим самим входження України до світового економічного простору.Документ Проєктна компетентність - один із найважливіших орієнтирів у системі підготовки фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Мукан Наталія; Mukan Natalia; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk AntoninaУ статті аналізується проектна компетентність фахівця як показник особистісного розвитку в сучасному освітньому середовищі. Акцентується увага на питаннях проектної діяльності студентів у ЗВО, що має прикладний характер і спрямована на вирішення проблем (завдань), сформульованих викладачем у межах навчальної дисципліни. Організація проектної діяльності студентів передбачає теоретико-практичну підготовку їх до професійної проектної діяльності. За своєю сутністю проектна діяльність передбачає необхідність диференціації навчання, орієнтації на особистість.Документ Світогляд та світосприйняття в дітей 5–8 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Гончарук Віталій; Honcharuk VitaliiУ статті розглянуто основи гармонійного світосприйняття в дітей 5–8 років, що є підґрунтям для становлення світоглядних уявлень, поглядів, знань, переконань щодо навколишнього світу, які визначають місце і роль та мотивують вчинки щодо навколишньої дійсності крізь призму ціннісних орієнтацій. Розкрито риси, якими характеризується світосприйняття дитини: інтеграцією стереотипізованих способів сприйняття природи, людини й суспільства; поєднанням компонентів перехідного (вікового) характеру; духовноінтелектуальним змістом; динамікою, що не завжди співпадає з динамікою інтелектуального дозрівання; зв’язком із рефлексивними процесами; різним темпом; локалізацією на перетині соціокультурного, етичного, статевовікового компонентів розвитку дитини; інтеграцією природного і культурного, раціонального та емоційного, індивідуально-особистісного і соціально-типологічного. Визначено умови розвитку творчих здібностей дошкільників. Перш за все розвиток здібностей дитини зумовлюється дією низки соціальних чинників, серед яких – соціальна ситуація розвитку та провідна ігрова діяльність.Документ Формування в особистості свідомого, ціннісного ставлення до навколишнього середовища, праці, світосприйняття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Греба Ілдіко; Hreba Ildiko; Череп’яна Вікторія; Cherepiana ViktoriiaУ статті проаналізовано особливості формування в особистості свідомого, ціннісного ставлення до навколишнього середовища, праці, світосприйняття. Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування в неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. У процесі формування особистості найважливішу роль грає професійно-трудове виховання, сутність якого полягає в залученні людини до професійно-трудової діяльності і пов’язаних з нею соціальних функцій відповідно до спеціальності та рівнем кваліфікації. Професійно-трудове виховання, із залученням до професії, вирішує низку взаємопов’язаних завдань.