Перегляд за Автор "Chupakhina Svitlana Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування інформаційних технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями: зарубіжний досвід(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чупахіна Світлана Василівна; Chupakhina Svitlana VasylivnaУ статті проаналізовано концептуальні засади зарубіжного досвіду щодо добору, розробки й застосування мультимедійних програмних засобів для розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Мета статті полягає у вивченні можливостей застосування ІТ у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивної освіти різних країн. Ґрунтовний аналіз зарубіжного досвіду щодо використання ІТ у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями дозволив виявити низку тенденцій, спільних для освіти більшості країн і вагомих для розвитку освіти в Україні.Документ Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання(ФОП Цьома С. П., 2018) Чупахіна Світлана Василівна; Chupakhina Svitlana VasylivnaВ статті проаналізовано сучасні підходи підготоки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Обґрунто¬вано особливості організації інклюзив¬ного освітнього середовища та психолого-педагогічного супроводу дити¬ни з особливими потребами. Охаракте-ризовано основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти, з врахуван¬ням сучасних підходів до педагогічної діяльності вчителя в умовах супроводу. Доведено, що запорукою успіху створення освітнього середовища для дітей, які навчаються в умовах інклюзивного навчання, є організація та здійснення комплексного підходу та вміння фахівців об'єднувати цілі і завдання у різних сферах впливу.