Перегляд за Автор "Chukhno Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Подолання труднощів використання мовних корпусів для навчання англійської мови майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Чухно Олена; Chukhno Olena; Тучина Наталія; Tuchyna NataliiaШвидкий темп технологічного розвитку обумовлює необхідність володіння українськими випускниками високим рівнем цифрової грамотності, критичного мислення й здатності до навчання протягом життя. У цьому контексті використання мовних корпусів можна вважати ефективним підходом, що сприяє розвитку професійної комунікативної компетентності шляхом залучення студентів до роботи з автентичними лінгвістичними даними, а також заохочення до критичного аналізу й самостійного навчання. У статті розглянуто проблеми інтеграції прямого корпусного підходу у процес підготовки майбутніх учителів англійської мови. До них відносяться деякі труднощі, пов’язані з технічною сферою (наприклад, обмежений доступ до програмно-апаратного забезпечення, нестача цифрових навичок, труднощі навігації), а також проблеми, що стосуються педагогічної інтеграції корпусного підходу (наприклад, опір змінам, низький рівень зацікавленості студентів, перевантаження даними). Автори наголошують на важливості розуміння означених викликів для ефективної інтеграції прямого корпусного підходу у навчання англійської мови. Для подолання технологічних бар’єрів запропоновано модернізовувати інфраструктуру, використовувати офлайн-корпуси, заохочувати майбутніх учителів до взаємного наставництва, розробляти спеціальні міні-корпуси, розвивати цифрову грамотність шляхом цілеспрямованої підготовки викладачів і здобувачів вищої освіти тощо. Труднощі педагогічної інтеграції рекомендується долати шляхом підвищення обізнаності про переваги використання корпусів, інтеграції вправ на основі корпусів у навчальні програми, розробки інтерактивних завдань, які відповідають інтересам і цілям навчання здобувачів, диференційованого навчання та ін. Перспективою подальших розвідок у цьому напрямку є укладання системи вправ для формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням мовних корпусів.