Перегляд за Автор "Chukhno Liudmyla Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про місце та роль обдарованої особистості в європейській педагогіці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla AnatoliivnaРозглядаються погляди на обдарованість та обдаровану особистість крізь призму віків, здатність індивідуумів до творчості, зв'язок між творчістю й інтелектуальними здібностями особистості. Порушено дискусійне питання традиційних ВНЗ європейських країн та створення спеціалізованих навчальних закладів для освіти обдарованих дітей і студентської молоді, відбір до них дітей не за соціальним станом, а на основі їх природніх здібностей, організація навчального процесу на основі принципів індивідуалізації й диференціації, створення фондів, що працюють за спеціальними програмами, сприяють підтримці й навчанню обдарованих і талановитих та є незалежними при виборі претендентів від економічних і соціальних аспектів, політичних переконань, світогляду, конфесії та статі.Документ Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно обдарованих студентів Німеччини та України(2013) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla AnatoliivnaУ статті розглянуто сучасний етап розвитку вищої школи Німеччини і організацію навчання в ній талановитої студентської молоді. Проаналізовано усталені національні принципи побудови та ведення освітнього процесу. Визначено переваги та недоліки традиційної системи освіти Німеччини. Проведено аналіз основних аспектів модернізації німецької системи вищої освіти і зроблено спробу порівняння її з українською, акцентуючи увагу на організації навчання технічно обдарованої особистості, що полягає в розвитку здібностей і задатків майбутніх фахівців, виявленні обдарованих студентів, диференціації їх навчання. Виокремлено особливості організації навчання технічно обдарованих студентів, а саме: прискорений темп навчання, мобільність студентів, зростання відсотку самостійної роботи та індивідуальний підхід.Документ Прогностичні зміни в системі навчання технічно обдарованих студентів Німеччини у зв’язку з введенням єдиних стандартів вищої освіти в Європі(2013) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla AnatoliivnaУ статті розглянуто питання організації навчання обдарованих студентів німецьких вишів, зокрема технічного профілю сучасного часового проміжку. Це обумовлено входженням ФРН до Європейського освітнього співтовариства, що є цілком вчасним та актуальним. Висвітлено основні положення навчального процесу згідно документів Болонської угоди. Зроблено спробу передбачити вірогідні зміни в навчанні обдарованих студентів у рамках нових вимог. Основний акцент робиться на прискорений темп навчання; мобільність обдарованих студентів у межах вищого навчального закладу своєї країни та європейського освітнього простору; високий відсоток самостійної роботи; індивідуальний підхід до навчання; широке використання технічних засобів навчання.Документ Середньовічна і класична університетська традиція Німеччини(2016) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla AnatoliivnaУ статті розглянуто два історичних періоди, що особливо позначилися на формуванні системи вищої освіти Німеччини: Середні віки та епоха Просвітництва та період німецького ідеалізму. Піднято питання традиційного німецького університету та організації в ньому навчального процесу, що було запозичено низкою європейських країн, дало відмінні результати й можна з успіхом застосовувати в національних ВНЗ. На основі порівняльного аналізу зроблено висновки про те, що обидва історичних періоди по-своєму вплинули на формування та розвиток німецьких університетів. Визначено місце вищих навчальних закладів неуніверситетського типу, зокрема педагогічного та технічного профілю досліджуваного історичного проміжку, що може стати перспективою подальших наукових розвідок.Документ Створення сприятливих умов для розвитку елітної вищої технічної освіти в Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna; Чайковська Ольга; Chaikovska Olha; Цар Ірина Олегівна; Tsar Iryna OlehivnaУ статті розглянуто історичний розвиток елітної вищої інженерної освіти Європи. Порушено питання традиційних університетів Франції та виникнення в післяреволюційні часи перших Великих шкіл країни, відбору талановитих за принципом меритократизму - селекції на основі здібностей та організацію в них навчального процесу. Визначено їх вплив на виникнення ВНЗ такого типу в інших країнах Західної Європи, зокрема Німеччини, їх місце й роль у загальній системі вищої освіти ФРН.