eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chukhno Liudmyla Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    До питання про місце та роль обдарованої особистості в європейській педагогіці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna
    Розглядаються погляди на обдарованість та обдаровану особистість крізь призму віків, здатність індивідуумів до творчості, зв'язок між творчістю й інтелектуальними здібностями особистості. Порушено дискусійне питання традиційних ВНЗ європейських країн та створення спеціалізованих навчальних закладів для освіти обдарованих дітей і студентської молоді, відбір до них дітей не за соціальним станом, а на основі їх природніх здібностей, організація навчального процесу на основі принципів індивідуалізації й диференціації, створення фондів, що працюють за спеціальними програмами, сприяють підтримці й навчанню обдарованих і талановитих та є незалежними при виборі претендентів від економічних і соціальних аспектів, політичних переконань, світогляду, конфесії та статі.
  • Документ
    Освітні реформи та їх вплив на навчання технічно обдарованих студентів Німеччини та України
    (2013) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna
    У статті розглянуто сучасний етап розвитку вищої школи Німеччини і організацію навчання в ній талановитої студентської молоді. Проаналізовано усталені національні принципи побудови та ведення освітнього процесу. Визначено переваги та недоліки традиційної системи освіти Німеччини. Проведено аналіз основних аспектів модернізації німецької системи вищої освіти і зроблено спробу порівняння її з українською, акцентуючи увагу на організації навчання технічно обдарованої особистості, що полягає в розвитку здібностей і задатків майбутніх фахівців, виявленні обдарованих студентів, диференціації їх навчання. Виокремлено особливості організації навчання технічно обдарованих студентів, а саме: прискорений темп навчання, мобільність студентів, зростання відсотку самостійної роботи та індивідуальний підхід.
  • Документ
    Прогностичні зміни в системі навчання технічно обдарованих студентів Німеччини у зв’язку з введенням єдиних стандартів вищої освіти в Європі
    (2013) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna
    У статті розглянуто питання організації навчання обдарованих студентів німецьких вишів, зокрема технічного профілю сучасного часового проміжку. Це обумовлено входженням ФРН до Європейського освітнього співтовариства, що є цілком вчасним та актуальним. Висвітлено основні положення навчального процесу згідно документів Болонської угоди. Зроблено спробу передбачити вірогідні зміни в навчанні обдарованих студентів у рамках нових вимог. Основний акцент робиться на прискорений темп навчання; мобільність обдарованих студентів у межах вищого навчального закладу своєї країни та європейського освітнього простору; високий відсоток самостійної роботи; індивідуальний підхід до навчання; широке використання технічних засобів навчання.
  • Документ
    Середньовічна і класична університетська традиція Німеччини
    (2016) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna
    У статті розглянуто два історичних періоди, що особливо позначилися на формуванні системи вищої освіти Німеччини: Середні віки та епоха Просвітництва та період німецького ідеалізму. Піднято питання традиційного німецького університету та організації в ньому навчального процесу, що було запозичено низкою європейських країн, дало відмінні результати й можна з успіхом застосовувати в національних ВНЗ. На основі порівняльного аналізу зроблено висновки про те, що обидва історичних періоди по-своєму вплинули на формування та розвиток німецьких університетів. Визначено місце вищих навчальних закладів неуніверситетського типу, зокрема педагогічного та технічного профілю досліджуваного історичного проміжку, що може стати перспективою подальших наукових розвідок.
  • Документ
    Створення сприятливих умов для розвитку елітної вищої технічної освіти в Німеччині
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чухно Людмила Анатоліївна; Chukhno Liudmyla Anatoliivna; Чайковська Ольга; Chaikovska Olha; Цар Ірина Олегівна; Tsar Iryna Olehivna
    У статті розглянуто історичний розвиток елітної вищої інженерної освіти Європи. Порушено питання традиційних університетів Франції та виникнення в післяреволюційні часи перших Великих шкіл країни, відбору талановитих за принципом меритократизму - селекції на основі здібностей та організацію в них навчального процесу. Визначено їх вплив на виникнення ВНЗ такого типу в інших країнах Західної Європи, зокрема Німеччини, їх місце й роль у загальній системі вищої освіти ФРН.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук