Перегляд за Автор "Cherniuk Anzhelika"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні стратегії формування комунікативної компетентності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Чернюк Анжеліка; Cherniuk AnzhelikaСтаття присвячена проблемі доцільності застосування інтерактивних стратегій для формування комунікативної компетентності студентів філологічних спеціальностей з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Авторка аналізує сучасні підходи до викладання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти та акцентує увагу на важливості впровадження ІКТ у цей процес. Дослідження підкреслює ефективність інтерактивних стратегій навчання, таких як перевернуте навчання, кейс-метод, а також використання імерсивних технологій, зокрема доповненої реальності. На основі аналізу наукових джерел і проведених експериментів доведено, що інтерактивні стратегії позитивно впливають на розвиток іншомовних навичок студентів, зокрема покращують рівень володіння усною та письмовою мовою, підвищують мотивацію до навчання, а також сприяють розвитку критичного мислення та вміння працювати в команді. Впровадження ІКТ дозволяє студентам отримувати доступ до актуальних освітніх ресурсів, самостійно опановувати матеріал і брати активну участь у навчальному процесі. Особлива увага приділяється використанню електронних підручників, віртуальних освітніх середовищ, відеоуроків та інтерактивних методів, що сприяють ефективному формуванню комунікативної компетентності. Результати дослідження демонструють, що перевернуте навчання значно підвищує успішність студентів, покращує їхні розмовні навички, а також сприяє більш активному залученню студентів до навчального процесу. У висновках статті наголошується на важливості подальшого розвитку інтерактивних методів навчання з використанням ІКТ для формування комунікативної компетентності майбутніх філологів. Запропоновані рекомендації можуть бути корисними для викладачів і дослідників, які прагнуть покращити якість викладання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти.