eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chen Liusin"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методика формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чень Люсін; Chen Liusin
    У роботі розкрито феномен творчих якостей особистості у науковому дискурсі, специфіку фахової підготовки майбутніх учителів музики до формування творчих якостей особистості в процесі вивчення вокальної романсової лірики. Визначено сутність феномену творчих якостей особистості майбутнього вчителя музики-вокаліста, з’ясовано його компонентну структуру. Обґрунтовано методологічне забезпечення (наукові підходи, педагогічні принципи) та методику (педагогічні умови та методи) формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики. Визначено критерії, показники та рівні оцінювання стану сформованості творчих якостей особистості. Експериментально перевірено ефективність методики формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики.
  • Документ
    Сутність творчих якостей студента-вокаліста як педагогічна проблема
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чень Люсін; Chen Liusin
    У статті актуалізована проблема творчих якостей майбутніх учителів, викладачів у контексті обраного фахового напряму. Для цього уточнено сутність понять «якість» та творчі якості і споріднені до них поняття за змістом: творчі здібності, творча активність тощо. Предметом дослідження стають творчі якості викладача вокалу; обґрунтовано інтегрований характер таких якостей. Показано, що творчі якості майбутнього викладача вокалу зумовлені специфікою володіння вокальним голосом, який потребує власного настроювання. Специфічна вокально-виконавська рефлексія є засобом творчої самореалізації, що здійснюється через настроювання голосу: його тембральності, вокальних артикуляцій, стильової та образної відповідності. Творчі якості представлені інтегрованим комплексним утворенням, що охоплює три типи творчих фахових властивостей: педагогічні, художньо-виконавські, вокально-індивідуальні.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук