Перегляд за Автор "Chen Tszytszian"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика педагогічної діагностики в експериментальній роботі з формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музичного мистецтва(ФОП Цьома С. П., 2018) Чень Цзицзянь; Chen TszytszianМета статті – розкрити особливості методики педагогічної діагностики цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики в процесі проведення експерименту з формування даної якості у студентів музично-педагогічного фаху. На основі системно-структурного підходу, методу понятійного моделювання та науково-емпіричних методів встановлено критерії оцінки цілісного уявлення про музичний твір (сонорний, темпоритмічний, синтаксичний, ладо тональний, архітектонічний і стильовий). Визначено показники, за якими встановлюється рівень цілісного уявлення про музичний твір за кожним із критеріїв, а саме – чіткість, адекватність, пластичність і ступінь узагальненості. Пропонуються конкретні форми діагностики: анкети, тести, комбіновані завдання, експертиза.Документ Методика формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чень Цзицзянь; Chen TszytszianДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичної педагогіки щодо проблеми формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики. У роботі розкрито сутність цілісного уявлення про музичний твір у проекції на музично-виконавську діяльність майбутнього учителя музики. Визначено компонентну структуру цілісного уявлення майбутнього вчителя музики про музичний твір. Обґрунтовано методику формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики. Експериментально перевірено ефективність методики формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики.Документ Основні положення методики формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чень Цзицзянь; Chen TszytszianМета статті - охарактеризувати головні компоненти методики роботи над формуванням цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики у процесі музично-виконавської підготовки. На основі системно-структурного підходу, методу понятійного моделювання й науково-емпіричних методів установлено: а) етапи процесу формування уявлень про цілісність форми; б) методи і прийоми роботи, націлені на формування цілісних уявлень на рівнях музично-мовної й композиційної організації музичної форми (прийоми вокального інтонування, графічного вираження музично-синтаксичної структури, акустичного перевтілення тексту, диссиметрізації тотожних елементів звукової форми, сканувального озвучування фактури, експлікації драматургічного сенсу тощо.Документ Педагогічні стратегеми формування здатності вчителя музичного мистецтва до системно-цілісного уявлення про музичний твір(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шип Сергій Васильович; Shyp Serhii Vasylovych; Чень Цзицзянь; Chen TszytszianСтаття присвячена формулюванню основних положень теорії цілісного уявлення вчителів музичного мистецтва про музичний твір і репрезентує дві педагогічні стратегеми формування здатності фахівців даного освітнього профілю до подібного уявлення. Запропоновано дві стратегеми організації педагогічних зусиль, спрямованих на формування цілісного уявлення про музичний твір. Перша з них має більш раціональний і послідовний характер, базується на аналітичних діях та послідовному освоєнні «вузлових моментів» композиції (експозицій, зв'язок, реприз, кульмінацій, кадансів тощо). Друга стратегема передбачає дотримання холістичного підходу до форми й образного змісту протягом усього процесу освоєння твору, фокусує увагу на головному тематизмі, розглядає музичну форму як процес становлення художньої концепції, вимагає роботи над деталями форми і нюансами смислу тільки в контексті загального творчого задуму музичного твору.