Перегляд за Автор "Chen Liusin"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чень Люсін; Chen LiusinУ роботі розкрито феномен творчих якостей особистості у науковому дискурсі, специфіку фахової підготовки майбутніх учителів музики до формування творчих якостей особистості в процесі вивчення вокальної романсової лірики. Визначено сутність феномену творчих якостей особистості майбутнього вчителя музики-вокаліста, з’ясовано його компонентну структуру. Обґрунтовано методологічне забезпечення (наукові підходи, педагогічні принципи) та методику (педагогічні умови та методи) формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики. Визначено критерії, показники та рівні оцінювання стану сформованості творчих якостей особистості. Експериментально перевірено ефективність методики формування творчих якостей особистості майбутніх учителів музики в процесі вивчення вокальної романсової лірики.Документ Сутність творчих якостей студента-вокаліста як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чень Люсін; Chen LiusinУ статті актуалізована проблема творчих якостей майбутніх учителів, викладачів у контексті обраного фахового напряму. Для цього уточнено сутність понять «якість» та творчі якості і споріднені до них поняття за змістом: творчі здібності, творча активність тощо. Предметом дослідження стають творчі якості викладача вокалу; обґрунтовано інтегрований характер таких якостей. Показано, що творчі якості майбутнього викладача вокалу зумовлені специфікою володіння вокальним голосом, який потребує власного настроювання. Специфічна вокально-виконавська рефлексія є засобом творчої самореалізації, що здійснюється через настроювання голосу: його тембральності, вокальних артикуляцій, стильової та образної відповідності. Творчі якості представлені інтегрованим комплексним утворенням, що охоплює три типи творчих фахових властивостей: педагогічні, художньо-виконавські, вокально-індивідуальні.