eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chan Chzhen"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання закладів вищої освіти КНР
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чан Чжень; Chan Chzhen
    Публікація присвячена проблемі підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання закладів вищої освіти КНР. У хореографічному мистецтві Китайської Народної Республіки (КНР) детерміновано культурний розвиток країни. Питання підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва в закладах вищої освіти КНР привертають увагу науковців багатьох країн світу. Тому метою дослідження стало визначення особливостей підготовки фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання в КНР. У дослідженні наголошено на актуальності вивчення та аналіз етапів розвитку хореографічного мистецтва для розуміння його специфіки викладання. Визначено три основні етапи (древні танці, танці в новому віці, сучасні танці та зазначено, що в сукупності вони представляють китайську культуру та мистецтво. Також зроблено висновок про те, що професійна підготовка педагогів-хореографів у КНР спрямована на оволодіння здобувачами професійними компетенціями та глибокими знаннями, вміннями в галузі хореографічного мистецтва. Визначено, що особливостями китайського хореографічного мистецтва є такі, як от: танцювальна форма представлена у танцях завжди рухом по спіралі та колу: поєднання елементів бойового мистецтва, релігії, традицій та акробатичних рухів; координація рухів рук, очей, положення пальців під час виконання танцю. На основі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури проаналізовано низку вимог до здійснення успішної підготовки фахівців хореографічного мистецтва у закладі вищої педагогічної освіти (навчання хореографічному мистецтву лише через аудиторну роботу, танці мають базуватися на внутрішніх емоціях здобувачів, використання на заняттях різноманітних методів і форм навчання, дотримання логічного балансу між емоціями та розумом, використання унікального дизайну, танцювальна культура має прояв невербальності тощо). Узагальнено, що розуміючи окреслені вимоги до процесу навчання здобувачі вищої освіти, а саме майбутні педагоги-хореографи, будуть у своїй професійній діяльності їх застосовувати і цим самим будуть добре розуміти навчання учнів, нести відповідальність за формування їхньої душі та гармонічного життя. Окреслено шляхи здійснення подальших наукових розвідок.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук