Перегляд за Автор "Chan Chzhen"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання закладів вищої освіти КНР(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чан Чжень; Chan ChzhenПублікація присвячена проблемі підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання закладів вищої освіти КНР. У хореографічному мистецтві Китайської Народної Республіки (КНР) детерміновано культурний розвиток країни. Питання підготовки майбутніх фахівців хореографічного мистецтва в закладах вищої освіти КНР привертають увагу науковців багатьох країн світу. Тому метою дослідження стало визначення особливостей підготовки фахівців хореографічного мистецтва у процесі навчання в КНР. У дослідженні наголошено на актуальності вивчення та аналіз етапів розвитку хореографічного мистецтва для розуміння його специфіки викладання. Визначено три основні етапи (древні танці, танці в новому віці, сучасні танці та зазначено, що в сукупності вони представляють китайську культуру та мистецтво. Також зроблено висновок про те, що професійна підготовка педагогів-хореографів у КНР спрямована на оволодіння здобувачами професійними компетенціями та глибокими знаннями, вміннями в галузі хореографічного мистецтва. Визначено, що особливостями китайського хореографічного мистецтва є такі, як от: танцювальна форма представлена у танцях завжди рухом по спіралі та колу: поєднання елементів бойового мистецтва, релігії, традицій та акробатичних рухів; координація рухів рук, очей, положення пальців під час виконання танцю. На основі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури проаналізовано низку вимог до здійснення успішної підготовки фахівців хореографічного мистецтва у закладі вищої педагогічної освіти (навчання хореографічному мистецтву лише через аудиторну роботу, танці мають базуватися на внутрішніх емоціях здобувачів, використання на заняттях різноманітних методів і форм навчання, дотримання логічного балансу між емоціями та розумом, використання унікального дизайну, танцювальна культура має прояв невербальності тощо). Узагальнено, що розуміючи окреслені вимоги до процесу навчання здобувачі вищої освіти, а саме майбутні педагоги-хореографи, будуть у своїй професійній діяльності їх застосовувати і цим самим будуть добре розуміти навчання учнів, нести відповідальність за формування їхньої душі та гармонічного життя. Окреслено шляхи здійснення подальших наукових розвідок.