Перегляд за Автор "Byvalina Kateryna Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Биваліна Катерина Олексіївна; Byvalina Kateryna Oleksiivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaФормування зв’язного мовлення в дітей з затримкою психічного розвитку залишається одним із найсуперечливіших питань у спеціальній педагогіці, що, у свою чергу, залежить від ступеня розвитку наочно-образного мислення, вміння встановлювати суттєві ситуаційні зв’язки між предметами та правильно висловлюватися. Отже, питання удосконалення зв’язного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку набувають особливої актуальності. Низький рівень сформованості зв’язного мовлення ускладнює можливість вільного спілкування дитини з дорослими та однолітками, викликає негативні емоційні стани, сприяє формуванню своєрідних психологічних особливостей. Саме зв’язне мовлення має соціальну значущість у формуванні особистості, а також в ньому реалізується комунікативна функція мови та мовлення. Тому, розвиток зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку потребує пошуку ефективних підходів і засобів корекційної роботи, одним з яких є техніка сторітелінгу.Документ Науково-теоретичні основи удосконалення зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С.П., 2021) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Биваліна Катерина Олексіївна; Byvalina Kateryna OleksiivnaУ статті представлено трактування поняття «зв’язне мовлення» різними вченими, характеристику розвитку зв’язного мовлення в дітей в онтогенезі, зазначено про зв’язок розвитку інтелектуальних та мовленнєвих можливостей дитини, подано стислу характеристику зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку.Документ Удосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Биваліна Катерина Олексіївна; Byvalina Kateryna OleksiivnaУ статті висвітлено методику удосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку, представленопринципи реалізації методики, види та варіанти використання «кубиків історій» у корекційній роботі, представлено результати впровадження методики