eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bystrova Bohdana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Основні поняття дослідження та концептуальні засади професійної підготовки фахівців із кібербезпеки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бистрова Богдана; Bystrova Bohdana
    Мета статті – публікація результатів дослідження щодо стану процесу професійної підготовки фахівців із кібербезпеки у США. Застосовано теоретичні методи дослідження педагогічних праць. У статті обґрунтовано концептуальні засади підготовки фахівців із кібербезпеки та схарактеризовано нормативно-правові засади щодо галузей знань і спеціальностей, за якими у США здійснюються підготовка й підвищення кваліфікації фахівців із кібербезпеки. Описано виділені ключові терміни та подано їх тлумачення з метою конкретизації й уточнення їх сутнісних значень. Практичне значення дослідження полягає у формуванні уяви про концептуальні засади та термінологічне наповнення навчальних програм з підготовки фахівців із кібербезпеки, які є предметом наших подальших наукових розвідок.
  • Документ
    Рівні забезпечення якості підготовки фахівців з кібербезпеки в закладах вищої освіти США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бистрова Богдана; Bystrova Bohdana
    У статті висвітлено результати дослідження забезпечення якості підготовки фахівців з кібербезпеки в США. Шляхом аналізу умов дотримання високих стандартів підготовки фахівців ІТ-галузі встановлено, що забезпечення якості формується на 3 рівнях: федеральному (державний контроль), галузевому (система сертифікації) та рівні закладу освіти (акредитація, на добровільній основі, самостійно задля рейтингу). Установлено, що якість вищої освіти - це рівень отриманих особою знань, умінь та професійних навичок відповідно до мети, визначеної закладом освіти. Практичне значення дослідження полягає в можливості екстраполяції передових ідей американського досвіду в систему вищої освіти України.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук