Перегляд за Автор "Burda M. I."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст шкільного підручника з математики: психолого-методичний аспект(ФОП Цьома С. П., 2020) Бурда М. І.; Burda M. I.; Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina AnatoliivnaПропонуються загальні психологічні і методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовується, що реалізація наведених вимог забезпечуватиме доступність, практико-орієнтовану спрямованість змісту підручників і сприятиме розвитку творчих здібностей учнів.Документ Зміст шкільної математики як предмет методичного дослідження(2015) Бурда М. І.; Burda M. I.Зміст навчання математики має відповідати суспільно-економічним запитам до математичної освіти, віковим особливостям учнів та етапам пізнання; враховувати зміст і структуру навчальної математичної діяльності; бути практико-орієнтованим, диференційовано реалізованим, спрямованим на вироблення математичних компетентностей; забезпечувати пріоритет розвивальної функції навчання.Документ Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Бурда М. І.; Burda M. I.Розглядаються вимоги щодо реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів у підручниках і посібниках з математики для загальноосвітньої школи.