eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Burda M. I."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Зміст шкільного підручника з математики: психолого-методичний аспект
    (ФОП Цьома С. П., 2020) Бурда М. І.; Burda M. I.; Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna
    Пропонуються загальні психологічні і методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовується, що реалізація наведених вимог забезпечуватиме доступність, практико-орієнтовану спрямованість змісту підручників і сприятиме розвитку творчих здібностей учнів.
  • Документ
    Зміст шкільної математики як предмет методичного дослідження
    (2015) Бурда М. І.; Burda M. I.
    Зміст навчання математики має відповідати суспільно-економічним запитам до математичної освіти, віковим особливостям учнів та етапам пізнання; враховувати зміст і структуру навчальної математичної діяльності; бути практико-орієнтованим, диференційовано реалізованим, спрямованим на вироблення математичних компетентностей; забезпечувати пріоритет розвивальної функції навчання.
  • Документ
    Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Бурда М. І.; Burda M. I.
    Розглядаються вимоги щодо реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів у підручниках і посібниках з математики для загальноосвітньої школи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук