Перегляд за Автор "Bulchenko Artem Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Елементи теорії фракталів у позакласній роботі (основна школа)(2020) Бульченко Артем Миколайович; Bulchenko Artem Mykolaiovych; Страх Олександр Петрович; Strakh Oleksandr PetrovychРозвитку кожної фундаментальної науки сучасності сприяє зародження в ній нових напрямків. Деякі із цих методів дозволяють використовувати математичний апарат, удосконалюючи цим ще загальніші та різноманітніші перспективи науки. Останнім часом спостерігається тісний взаємозв’язок математики з іншими суспільними науками. Так однією із взаємодій математики та інформатики є виникнення та розвиток принципово нового математичного напрямку, такого як фрактальна геометрія. Поняття фрактала було введено Б. Мандельбротом у 1975 році. Сьогодні прийнято застосовувати наступне означення фрактала – множина, розмірність якої не є цілою, тобто є дробовим числом (М. В. Працьовитий). Фрактальна геометрія як навчальна дисципліна ще не входить до стандартів основної, старшої чи вищої школи. Можливість знайомства учнів з теорією фракталів надається через систему математичних гуртків, факультативів чи курсів за вибором. Знайомство з фракталами значно підвищує інтерес в учнів до математики, оскільки фрактали є одними з найкрасивіших математичних об’єктів, по-друге, для побудови фракталів часто використовуються ІКТ, по-третє фрактали мають широкий спектр застосувань і в інших сферах наукового знання. Таким чином, творець фракталів – це математик, програміст, художник, скульптор, фотограф, біолог, поет, винахідник в одній особі. Отже, все вищезазначене підтверджує актуальність проблеми дослідження. У даній роботі було розглянуто необхідні теоретичні відомості з теорії фракталів, зокрема наведено теоретичні основи щодо побудова фрактальних множин, застосування фракталів при описі природних явищ, а також способів зображення геометричних фракталів (тут наведені програми та пакети графічних редакторів). Другий розділ роботи присвячений використанню фракталів у освітніх цілях в школах. Тут проаналізована література про роль та місце теорії фракталів в різних сферах діяльності людини; наведена пропедевтика формування в учнів поняття «фрактал» на прикладі курсу «фрактали в Лого»; наведені особливості вивчення елементів фрактальної геометрії в школі як засіб естетичного виховання учнів. Щодо досягнення практичних цілей у цьому розділі висвітлено проблему використання фракталів і фрактальної геометрії у позакласній роботі в школі, зокрема при вивченні математики, інформатики, географії, літератури, біології та образотворчому мистецтві. У висновках узагальнено здобуті результати дослідження. В роботі також міститься додаток: «Опис семінару «фрактали і теорія хаосу» для проведення на математичних гуртках та у позанавчальний час».Документ Застосування хмарних технологій в системі дистанційного навчання в ІТ(2020) Бульченко Артем Миколайович; Bulchenko Artem Mykolaiovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana HennadiivnaУ кваліфікаційній роботі описані сьогоднішні можливості хмарних освітніх сервісів і проаналізовані відмінності їх застосування при навчанні у вищих навчальних закладах за ІТ-спеціальностями. Розглянуто різні види навчальної діяльності студентів і описані можливі зміни технології навчання при використанні конкретних хмарних сервісів. Представлені практичні приклади використання хмарних освітніх сервісів в відповідних вузах.