Перегляд за Автор "Bulatova Liudmyla Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості комунікативної компетентності хорового диригента(2019) Булатова Людмила Олександрівна; Bulatova Liudmyla OleksandrivnaУ статті висвітлено низку важливих аспектів виконавсько-комунікативної діяльності сучасного хорового диригента.Документ Проблема творчої самореалізації особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва(2015) Булатова Людмила Олександрівна; Bulatova Liudmyla OleksandrivnaУ статті розглядається проблема творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі його професійної підготовки у ВНЗ. Методологічною основою роботи стали принципи особистісно-діяльнісного й індивідуально-творчого підходів до професійної підготовки спеціаліста. Доведено, що творча активність і самостійність є ефективними засобами виховання механізму творчої самореалізації фахівця й оптимальним шляхом удосконалення системи професійного навчання й виховання студентів у вищій школі. Перспективним у подальшому може стати вивчення особливостей творчої самореалізації майбутнього вчителя з урахуванням гендерної компоненти його професійного зростання тощо.Документ Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Булатова Людмила Олександрівна; Bulatova Liudmyla OleksandrivnaВ статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музики, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної майбутнього вчителя.Документ Формування професійної готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва: гендерний підхід(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Булатова Людмила Олександрівна; Bulatova Liudmyla OleksandrivnaВ статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музичного мистецтва, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної готовності майбутнього вчителя.