Перегляд за Автор "Borysenko Anastasiia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблеми викладання фізики в школі в умовах дистанційного навчання(Суми : ІПФ НАН України, 2022) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Борисенко Анастасія; Borysenko AnastasiiaСтаття аналізує проблеми, з якими стикаються вчителі фізики під час дистанційного навчання. Розглядаються технічні, методичні та мотиваційні аспекти. Автор пропонує можливі шляхи вирішення проблем та зазначає важливість індивідуального підходу до кожного учня.Документ Проблеми організації навчання фізики в дистанційному форматі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Каленик Михайло Вікторович; Борисенко Анастасія; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Borysenko AnastasiiaРозглядається проблема сучасної освіти – необхідність формування навчальної компетентності учнів для самостійного навчання, адже завдяки переходу до дистанційних форм навчання, зростає обсяг самостійної роботи. Висвітлюється важливість організації занять з урахуванням можливих проблем і забезпеченням ефективного навчання, а також наголошується на необхідності покращення методичної та технічної підтримки дистанційної освіти. Аналізуються різні аспекти організації дистанційних занять, зокрема, як вивчення нового матеріалу, розв'язування задач та проведення лабораторних робітДокумент Проблеми організації навчання фізики в дистанційному форматі(ФОП Цьома, 2023) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Борисенко Анастасія; Borysenko AnastasiiaРозглядається проблема сучасної освіти – необхідність формування навчальної компетентності учнів для самостійного навчання, адже завдяки переходу до дистанційних форм навчання, зростає обсяг самостійної роботи. Висвітлюється важливість організації занять з урахуванням можливих проблем і забезпеченням ефективного навчання, а також наголошується на необхідності покращення методичної та технічної підтримки дистанційної освіти. Аналізуються різні аспекти організації дистанційних занять, зокрема, як вивчення нового матеріалу, розв'язування задач та проведення лабораторних робіт. The article deals with the problem of modern education - the need to form students' learning competence for independent learning, because due to the transition to distance learning, the amount of independent work is increasing. The author highlights the importance of organizing classes taking into account possible problems and ensuring effective learning, and emphasizes the need to improve methodological and technical support for distance education. The article analyzes various aspects of organizing distance learning, including learning new material, solving problems, and conducting laboratory work.