Перегляд за Автор "Bopko Ihor"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Олійник Надія; Oliinyk Nadiia; Брижак Надія; Bryzhak Nadiia; Бопко Ігор; Bopko IhorУ статті розглянуто питання про особливості педагогічної майстерності викладачів гуманітарних дисциплін, зокрема іноземної і української. Визначена роль педагогічної майстерності викладача у якісній підготовці майбутніх фахівців. Серед дисциплін гуманітарного циклу розглянуто іноземну мову (англійську) і українську мову з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено специфіку підготовки з обраних дисциплін: добре розумітися на психології, що буде сприяти налагодженню паритетних відносин, вмінь рахуватись з думкою учнів, знаходити з ними спільну мову, мати особистісно-гуманітарну орієнтацію, вміти узагальнювати і передавати свій досвід іншим колегам, бути здатним до рефлексії, володіти сучасними педагогічними технологіями Розглянуто і проаналізовано професійні якості, які характеризують педагогічну майстерність викладача іноземної і української мови: емпатія, педагогічний такт, толерантність, уміння виділяти позитивне в учнях, доброзичливість, справедливість Однією з основних якостей викладача є сформована професійна компетентність, яка охоплює теоретико-лінгвістичну та практичну мовну підготовку; теоретичну та практичну психологопедагогічну підготовку; теоретичну та практичну методичну підготовку. Вказано на велике значення комунікативності викладача, на яку впливають: його особистісні якості: педагогічна спрямованість, психологічна підготовленість, доброзичливість, активність у суспільно-політичній і педагогічній діяльності, дисциплінованість, організованість, спеціальні якості (характеризують внутрішню структуру його комунікативності): пізнавальні якості.Звертається увга на мобільніст, оскільки від здатності до мобільності залежить сприйняття сучасних методів і технологій навчання.